Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ghehe iedereen blijft maar mooie spullen kopen, totaal geen crisis hier.
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik ga maar weer straps varen. Boots word mainstream lijkt het wel.
Je vaart toch niet met boots omdat het anders is dan de rest? Hipsterrr, haha.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hipster of vooruitstrevend? Had als een van de eersten boots in Nederland en nu zie je bijna elke gevorderde kiter er mee, zal het met hydrofoils ram-air kites ook zo gaan in de komende zes jaar?
|
|
|
Marko
|
Mooi stefan, wil hem graag een keer onderbinden. Ben benieuwd Heey Stefan, waar kite je altijd? Ik heb hem ook in de test wellicht kunnen we een keer afspreken dat je hem kan testen. Mvg Marko
|
|
|
geloof68
|
Gaat om exact hetzelfde kiteboard toch?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Mooi stefan, wil hem graag een keer onderbinden. Ben benieuwd Heey Stefan, waar kite je altijd? Ik heb hem ook in de test wellicht kunnen we een keer afspreken dat je hem kan testen. Mvg Marko The Act, staat al in de schuur, wacht alleen nog op wind
|
|
|
StevenHill
|
Hipster of vooruitstrevend? Had als een van de eersten boots in Nederland en nu zie je bijna elke gevorderde kiter er mee, zal het met hydrofoils ram-air kites ook zo gaan in de komende zes jaar?
Ga je toch lekker waven Evan:) Vroege sessies met z'n drieen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Net m'n nieuwe barretjes binnen gekregen. Cabrinha barretjes met Ozone onderdelen en Infexion lijnen. Morgen maar eens uittesten
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nice hoor, komen die uitsparing in de bar en de ozone chickenloop een beetje overeen?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Niet 100%, als dat na een paar sessie's niet ingesleten is ga ik daar wel wat aan doen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Henk en 2 rechterhanden... dus het woord 'beetje' is snel weggeschuurd
|
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Mooi pak en dekbed
Vandaag gelijk pak aangehad, is een 5/4 en geen moment koud gehad in het water. Droeg m'n ondervestje er niet onder, deed ik bij m'n ebomb nog wel. (moest ook wel gezien de gaten)
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi tafelkleed hoor! Hadden ze hem niet in de juiste maat??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Even met Haring Harry naar van de Berg geweest Een pakkie, Poncho en barretje gescoort.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zozo, geld schip is binnen? Ha ha was het maar waar nee hoor Frank, boardje verkocht Pakkie was voor de halve prijs nog wat korting op de rest en dan is het nog wel te doen Tis weer pasen he dan heeft van de Berg weer kortingsdagen Liggen nog wat droogpakkies voor de halve prijs
|
|
|
|
|
TBK
|
Mooie speeltjes Teig , waar doet ie 't allemaal van !
|
|
|