Tim_GTS5
|
Ook maar een nieuw winterpakje gehaald voor komend jaar met 50% korting ION Onyx Select Semidry 6/5. Oude O'neill psychofreak winterpak heeft het 3 jaar uitgehouden, is eigelijk nog prima maar begint wel wat scheurtjes en rafelingen te vertonen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zul je geen spijt van krijgen
|
|
|
mocem
|
Zie er goed uit Tim. Is er veel verschil in flexibiliteit vergeleken met je Oneill? Die Oneill kan je mooi blijven gebruiken als zomerpak. Beetje lekkage is dan wel lekker
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb het idee dat de ION nog meer flex heeft, nu maar hopen dat deze ook minstens zo lang meegaat..heb niet heel veel goeie dingen over ION wetsuits gehoord en gezien maar kon deze niet laten liggen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Heb het idee dat de ION nog meer flex heeft, nu maar hopen dat deze ook minstens zo lang meegaat..heb niet heel veel goeie dingen over ION wetsuits gehoord en gezien maar kon deze niet laten liggen.
Vreemd... ik juist weer wel. Maar ik vind het dan weer vreemd dat mensen zo tevreden zijn met bv Ripcurl... Tot nu toe bevalt de Ion erg goed.
|
|
|
Bluecupra
|
Ts@C4 waar heb je het pak gekocht?Ziet er goed uit
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mooi pakkie Tim, komt uit hetzelfde rek als de mijne halve prijs he @ Bluecupra, bij van de Berg in Hoorn. 2de paasdag ook open geloof ik.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb mijn wetsuit ook weer uit de schuur gehaald maar het leek wel of de muizen er van de winter aan hebben gevreten ..dus vanmiddag ook weer een nieuw pak gekocht bij Vd Berg .. Helaas was het 50% korting rek al aardig leeg dus dan maar een 2015 model dit keer is het een Prolimit Evo 5/3 geworden ... veel bewegingsvrijheid en hopelijk lekker warm en voor een redelijke prijs.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er goed uit hoor. En waar gaat z'n eerste trippie naartoe?
|
|
|
geloof68
|
Het lijkt wel of Peter verantwoordelijk is voor 1 op de 4 geposte items. Lijdt Peter soms aan MPS of specifiek op de kitegemeenschap gerichte MKS?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er goed uit hoor. En waar gaat z'n eerste trippie naartoe? Zestien dagies Bonaire,lekker hoor Het lijkt wel of Peter verantwoordelijk is voor 1 op de 4 geposte items. Lijdt Peter soms aan MPS of specifiek op de kitegemeenschap gerichte MKS?
Laten we het op MKS houden idd
|
|
|
Langbeest
|
Lekker hoor Peter, doe je goed
|
|
|
|
|
|
pewpew
|
M'n nieuw kite surfboard Een Xenon GAS 2015. Damn! mooi board
|
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Heb mezelf op een nieuw pak getrakteerd; een Xcel infiniti X2. Voor €252 kon ik m niet laten hangen... Hopelijk kan ik m zaterdag dopen
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Ja komt wel,winter Marc voor 150 kan ik niet laten hangen he
|
|
|