Nickeltje
|
Wat een goed idee! Hoe laat komt hij aan?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
18:30 uur, voor meer info stuur je me maar een pm. Eigenlijk mag Kevin dit niet weten
|
|
|
Spoon
|
ik heb zn vluchtnummer...
maar reflex heeft die denk ik ook of niet?
|
|
|
|
|
|
Reflex
|
Ja HJ nu zit hij in het vliegtuig dus zijn we vrij om de info naar buiten te brengen Beste kitefans,
Zoals jullie allemaal wel inmiddels weten is Kevin Langeree Wereld Kampioen geworden! Na er steeds net naast te hebben gezeten is het dit jaar gelukt om de titel over te nemen van Aaron Hadlow en is het ook gelukt om Youri Zoon voor te blijven, welke overigens 2de van de wereld is geworden. Met recht dus tijd voor een feestje!
En dit feest begint dinsdag 1 December om 18.30 op Schiphol!want dan zet Kevin voet op Nederlandse bodem, en kunnen wij laten horen hoe cool wij het vinden dat hij wereldkampioen is geworden!
Dus kom allen massaal naar Schiphol om Kevin feestelijk te verwelkomen! - Ben & Jerry's zullen er zijn om de winter in te luiden met IJS - Oneill houdt je warm deze winter, want deze geven een O'Neill Psycho weg aan de meest "surf" gekleden fan! - Naish geeft een Kevin Langeree trapeze weg - USA Vision zal heuze Kevin Langeree brillen weg geven - Nog tal van andere goodies worden uitgedeeld - en natuurlijk de nodige handtekeningen van deze kersverse wereld kampioen![/b][/b][/b]
De gate is nu nog even niet bekend, maar we zullen te herkennen zijn aan o.a een O'neill vlag, een Naish vlag en natuurlijk een hoop mensen!
Dus kom ook dinsdag 1 december om 18.30 naar Schiphol, want dit mag je niet missen! Namens de organisatie en sponsors
p.s Kevin weet van niks en mag van niks weten...
stuur deze mail naar zoveel mogelijk kite vrienden door, want hoe meer mensen er zijn, des te gaver!
p.s2 Vluchtnummer: KL868 uit Osaka
|
|
|
wouterb
|
Zijn Studio Sport / SBS 6 / RTL (desnoods boulevard) ook uitgenodigd??
Kunnen wij hen evt. voorzien van (recent) beeld materiaal voor een leuk item?
|
|
|
martijnc
|
Oohnice nice nice
hoe gaan jullie eruit zien guys
doen jullie je wetsuit aan? om die prijs te winnen
ga mijn board laten signeren xD
|
|
|
Spoon
|
ik kan helaas niet... doe kevin en jalou de groeten.. ik ga weer verder met afstuderen
|
|
|
|
Reflex
|
Staat ook gewoon op het scherm hoor, heb je geen contacten voor nodig hehe Tevens is hij iets vervroegd.
|
|
|
Spoon
|
was vet zo te zien op hanglos.. Ik wilde er wel bij zijn.. maar helaas...
|
|
|
|
pimpoldi
|
hahah wat vet! ik was erbij, waren super veel mensen! kevin wist ook egt niet wat hij zag toen hij door die deur kwam lopen,..
daarna mocht ik nog meedoen aan een ijseetwedstrijd voor het wetsuit te winnen, had net niet gewonnen haha!
was EGT gaaf om te zien!
kevin onze grote held!
|
|
|
martimor
|
ff foto`s bekeken op hanglos. komt het nog ergens op tv, las daar iets over jeugdjournaal. morgen maar ff checken
|
|
|
martijnc
|
Mooie oranje oneill lycra erbij en een kevin zonnebril yihaaa
|
|
|
|
martijnc
|
waar staan die foto's op hanglos?
edit: gevonden
|
|
|
|
martijnc
|
Ook nog die leipe naish vlag gewonnen met die lootjes
|
|
|
martimor
|
was net nog een stukje over hem op jeudgjournaal. voor het eerst dat er op tv iets over de WERELDKAMPIOEN!! nieteens op nossport
|
|
|
|
|