Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hahaha, dan doe je toch iets verkeerd @rjen............ Heb in 1 week tijd 3 top snowkitesessie's gehad IN NEDERLAND met de Helix 2010 Aan de kite ligt het echt niet hoor
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Te koud in een droogpak? .. . dat kan niet, niet de juiste onderkleding waarschijnlijk..
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Te koud in een droogpak? .. . dat kan niet, niet de juiste onderkleding waarschijnlijk..
Als het onder 0 is ga ik toch echt niet meer het water op!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
zullen we een frustieclubje oprichten want het is huilen met de pet op met die opgevoerde zakdoeken van Naish pffff. Laatste sessie op het natte was 2e kerstdag..... Snowkiten heb ik maar met mijn oude cultjes gedaan.... Ach Arjen straks varen we elkaar weer voorbij met een smile van oor tot oor en zijn we het weer vergeten!! Het gaat in iedergeval weer een lekker spierpijntje opleveren na de eerst volgende sessie
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gek is dat. Ik heb dus Ocean Rodeo kites en daarmee waait het altijd! Na ja...
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Heb je die ouwe beestjes nog?
zowel de oude als de nieuwe... stuk of 7 bij elkaar. Waait knoerthard in m'n kelder.
|
|
|
martimor
|
hier net zo, droogpak (getest in bad ) kitebord : alleen nog maar over kunnen dromen. maar moet zeggen, dat snowkiten was ook wel even leuk
|
|
|
Denice
|
Daarom wacht ik nog even met een nieuwe kite te kopen. Kan ik gelijk een 2011 kopen!
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb de helix al vanaf dag 1 dat ze in het land kwamen en al meerdere snowkitesessies gehad en ook op het wat. ben echt blij met deze top kites
|
|
|
Elevation
|
afgelopen zaterdag 2 graden, met me nieuwe psycho 2 ( geen vlieger maar pak !! ) heerlijk op sluf gevaren met me 11, handschoentjes aan, schoentjes aan, cap op, geen probleem, zondag op wijk, wederom 11, voor de rest t zelfde maar dan zonder cab... zie t probleem niet !!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Het probleem is vooral dat als het 5 6 bft is je gauw warm wordt.. varen met 11 of 12m2 met -20 knoopjes worden we nie warm van... X
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als het onder 0 is ga ik toch echt niet meer het water op! Vorig jaar veel gedaan. Met de thermofleece, handschoenen/schoenen en een cap had ik het regelmatig warm zat!! Omdat de plassen dicht zitten en er alleen maar oosten wind staat op de dagen dat ik vrij ben heb ik helaas nog geen natte sesie gehad. Maar ik heb het snel koud maar ga zonder problemen bij 0c kiten... no problemo
|
|
|
chico
|
Haha, derde kerstdag was ook goed hoor met Naish Helix 2010. Zelfs met slechts n 8tje. Maar idd. het is wat magertjes in het nieuwe jaar.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat wordt alle zooi inruilen voor een 19m2 Flysurfer Speed 3 Deluxe.... Dankzij al die Priussen en Civic's koelt de aarde hard af en verdwijnt de wind!
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Gewoon even een weekie ontsnappen en op zoek naar de wind en warmte Volgende week lekker naar Curacao en kijk een wat een wind er staat voorspeld....!!! Tja......................daar heb ik geen geld meer voor!
|
|
|
|
KappuhH
|
Heb gewoon al anderhalve maand niet meer op het water gestaan. Dat betekent dan wel weer dat ik 6 kilo aangekomen ben zodat ik de kou straks beter kan weerstaan
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heb gewoon al anderhalve maand niet meer op het water gestaan. Dat betekent dan wel weer dat ik 6 kilo aangekomen ben zodat ik de kou straks beter kan weerstaan Zou dan maar alvast een trapeze in een grotere maat gaan aanschaffen. Straks krijg je je oude niet meer dicht
|
|
|