sjef
|
Olé !!!
|
|
|
|
2cool
|
Ik heb steeds het gevoel dat het snachts kouder is dan buiten.
|
|
|
LOEN
|
Over doelloos. Sommige dingen kun je beter voor je houden.
|
|
|
|
|
|
360
|
mmmmmhh ik hoopte op een vette video van een van 's werelds helden ....... stukkie proza dus.... wetende dat ironie wimt niet onbekend is, zeg ik: "op t randje"
|
|
|
leeany
|
ik wil dat Len10 een tienvoudige loop aangaat, doet ie zijn naam meteen eer aan. Wat vooraf een zekerheid oplevert van een dodelijke afloop. Niet dat ik een hekel aan Len10 heb, maar moet eenvoudigweg meer geofferd worden. En jij bent de almighty? Zul je anders zelf ff flink aankanten?
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Wim, als je het dan toch over opofferingen hebt, ik denk dat Len10 wel 100keer meer offert en risico neemt dan jou Misschien moet je zelf ook eens wat meer offeren. Laatst zag ik je toch wel van het water afgaan toen de donkere wolken overkwamen en er een stortbui met bliksem uitkwam (mietje ).
|
|
|
koen-tjeee
|
10 voudige loopp.... Spectaculairr...!!! Ik doe het wel met 2bft
|
|
|
RH
|
Eindelijk een leesbaar stukje van wimt. Normaal niet zo'n fan van je, maar dit is klasse. Jammer dat er zoveel negatieve reacties zijn van de jeugd (of misschien wel oude lui) zonder inhoud. Sluit precies aan bij de strekking van je verhaal.
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik snap het 'wimt bashen' eigenlijk ook niet zo... Zeker niet naar aanleiding van bovenstaande overweging. Enfin...ik hoop dat je blijft posten Wimt!
|
|
|
johan wittoeck
Gast
|
ge moet het stukje meer dan 1 keer lezen, dan begrijp je het!! goe wim!!!
|
|
|
naja
|
Ik vond de reakties tot nu toe nog leuker als je eigen post,lekker op dreef jongens bedankt.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ge moet het stukje meer dan 1 keer lezen, dan begrijp je het!! goe wim!!!
je hoeft wim ook maar 1 x te ontmoeten dan begrijp je het ook.........
|
|
|
Denice
|
Wim!! Geniaal, of toch wat te veel biertjes gehad met carnaval in Mestreech? Blijven doen!!!
|
|
|
cheese
|
Rare man wel diepzinnig
|
|
|
TMK
|
Is het alweer zover?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
you love him or you hate him.
There is no in between.
|
|
|
|
TMK
|
Ik denk dat wim een zeecontainer in z'n tuin heeft ingegraven vol met plantjes en af en toe eens test en dan komen er van die typische verhalen. Van die containers die op de Ijmuiderslag waren aangespoeld? Ze missen er namelijk 1.
|
|
|