Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat is er zo moeilijk aan om contact op te nemen? Liever een paar mailtjes teveel dan dat er wat fout gaat en in het uiterste geval kun je nog bellen als ze niet reageren op je mails.
|
|
|
mike
|
ja dat snap ik maar ik denk misschien is het bekent bij iemand dat het wat langer duurt via die site.
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Direct bellen, normaliter heb je binnen 2 dagen je spullen binnen. Anders moeten ze zo fatsoenlijk zijn om je een e-mail te sturen dat de bestelling iets langer kan duren. Dit duur nu zo te zien al 7 dagen.
|
|
|
Nazar
|
13 maart....wtf, duurt wel lang. Ik zou gewoon nu dikke korting gaan fixen. Moet je echt doen.
|
|
|
Retard
|
De spullen zijn al betaald, denk je dat ze het terug gaan storten
|
|
|
mike
|
ok het is duidelijk ga er morgen gelijk werk van maken bedankt
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Direct bellen, normaliter heb je binnen 2 dagen je spullen binnen. Anders moeten ze zo fatsoenlijk zijn om je een e-mail te sturen dat de bestelling iets langer kan duren. Dit duur nu zo te zien al 7 dagen.
1 maand en 7 dagen bedoel je? Gewoon contact opnemen, daarvoor hoef je hier echt geen topic aan te maken.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
gozer je bent wel een beetje aan de late kant... normaliter kan je bedrag via de bank binnen 1 mnd het bedrag laten terug vorderen indien zij in gebreke zijn gebleven...ik hoop dat nu alles goed komt...en anders alsnog via de bank je geld terug proberen te boeken.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik heb veel ervaring met online bestellen, shops uit Duitsland, UK en Nederland.
Normaal krijg je een mail als het langer duurt.
Maar geen paniek, ik heb vorig jaar een barretje besteld bij powerkiteshop, was geleverd binnen 8 dagen.
Normaal is dit een betrouwbare shop, dus zeker een kortingsbon vragen!!
|
|
|
sjef
|
En hoe is het nu afgelopen?
|
|
|
Nicolas
|
Weet iemand eigenlijk als je met paypal iets kan beginnen wanneer iets niet aankomt? Dacht van wel maar weet niet als het werkt/ de moeite is?
|
|
|
mike
|
En hoe is het nu afgelopen?
heb gister een mail gestuurd in het engels met behulp van vertaal programma (engels is niet best) kreeg mail terug dat er iets mis was met levering ofzo en dat ze volgende week meer wisten dus ik wacht nog even af.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Hey Mike, stuur me maar een mail ih Nederlands met wat je wil vragen, dan vertaal ik het wel in het Engels voor je.
@ Surfboy, met paypal ben je veilig tot 1000 euro op ebay.
Hoe het met andere betalingen zit weet ik niet juist, maar het is zeker de moeite.
Normaal krijg je snel je centen terug en paypal neemt dan verhaal op de fraudeurs.
Ze werken ook proactief, zien ze iets verdacht, annuleren ze het.
|
|
|
mike
|
Hey Mike, stuur me maar een mail ih Nederlands met wat je wil vragen, dan vertaal ik het wel in het Engels voor je.
@ Surfboy, met paypal ben je veilig tot 1000 euro op ebay.
Hoe het met andere betalingen zit weet ik niet juist, maar het is zeker de moeite.
Normaal krijg je snel je centen terug en paypal neemt dan verhaal op de fraudeurs.
Ze werken ook proactief, zien ze iets verdacht, annuleren ze het.
ok bedankt zal het onthouden de vorige mail heeft ie begrepen, volgende week stuur ik een nieuwe bedankt
|
|
|
Nicolas
|
Mm dat is goed om te weten!
|
|
|
|