bevindingen Ozone sport+

NIEL-SS

Geen avatar

Mei 10, 2010, 19:43:29
edit2Rapporteer  
ik ben misschien van plan een sport + te kopen iemand hier ervaring mee en kan mij een vergelijking geven met de 2008 (sport),
low-end,kwaliteit, eigenschappen. ik heb de kans niet om hem te testen ik heb wel de 2008 gevaren vandaar de vraag om te vergelijken.

groeten niels!
Goonie

Antwoord #1 Mei 10, 2010, 20:50:10
edit2Rapporteer  
neem een edge... ik heb een 9 meter en vaar er al 2 jaar mee.. altijd.. iedereen komt met twee kites of drie en ik vaar altijd met mijn 9 m.. low en high end zijn super. ben 75 kg en heb een 132 plank.. en daarbij is de levensduur echt velen maal hoger...

heb ook een sport gehad.. maar helaas die vond ik te nerveus..

succes..
bikiniisuit
Gast
Antwoord #2 Mei 10, 2010, 23:45:58
edit2Rapporteer  
goonie weet jij ook wat meer over de "light xs 2009" van ozone? ik wil een 5 mtr testen, ben alleen cabrinta gewend, enig idee bij wie je ozone kunt testen?
bertvh

Antwoord #3 Mei 11, 2010, 08:51:46
edit2Rapporteer  
http://www.kiteboarder.be/index.php/nl/nieuws/2038-ozone-test-center
mss ben je hier iets mee
ciao bert ThumpsUp
Bramster

Antwoord #4 Mei 11, 2010, 10:48:10
edit2Rapporteer  
Hoi Niel-ss

Low end van de sport+ is bijzonder goed, weinig kites gehad waarmee ik zo snel kon varen.
High end ligt zeker een stuk lager als die van de 2008. (Vraag is welke maat je zoekt)
Kwaliteit is zoals we van Ozone gewend zijn -> perfect
Bardruk = vele malen hoger dan die van 2008.
Kite is voornamelijk geschikt voor wakestyle, heeft een enorme pop, iets minder hangtime veel grunt.

Ik weet niet zeker of het testteam belgie nog sport+ heeft. Zelf ben ik ook actief als promorijder voor Ozone en heb alleen 2010 materiaal tot mijn beschikking. Mocht je die willen testen kan je me altijd contacten.

Ligt er alleen aan waar je vaart....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.