LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Is volgens mij niet zo veranderd, ik vertrouw de laatste tijd hoofdzakelijk Windfinder Superforecast. WindGuru PRO zit er bijna constant naast en ook de 10 minuten waarnemingen zijn super betrouwbaar maar dat zijn dan ook waarnemingen en geen voorspellingen zzzzzzz.......
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Das dan weer lekker. Eerst was de wind in Bft. Nu in Km/h...En ik reken altijd in knopen. Nu moet ik eerst weer op cursus om uit te vogelen hoeveel knopen er in een km/h zitten. Stel je voor dat ik straks naar Workum of Mirns rij en mijn zakjapanner rekent het niet goed uit. Sta ik daar met mijn 7m2 in 8 knopen wind. Of erger nog met je 16m2 in 40 knopen. Best wel lastig om te weten hoeveel knopen er in een Km/h zitten. Kijk hier maar eens. http://milobroerse.files.wordpress.com/2008/11/knopen_3.jpg
|
|
|
|
[Pepper]
|
@Tjokko: jij bent volgens mij heel erg aan vakantie toe.....
|
|
|
|
|
|
LamiKaze
|
@Tjokko: jij bent volgens mij heel erg aan vakantie toe.....
Hij is aan Retropop toe a.s. weekend whahahaha
|
|
|
koen-tjeee
|
't is nog steeds niet het oude watersportweer... Helaas niet. Die website was de koning...! Plus zeer nauwkeurig!
|
|
|
PieNO
|
Inderdaad ben aan vakantie en Retropop toe. Lekker 3 weken Cabarete...Yieha... En as Zaterdag Retropop....
|
|
|
Joystick
|
km/h omrekenen naar m/s dus delen door 3,6
en dan m/s x 2 dan heb je ongeveer de knopen Heerlijk! maar kan ook sneller. - van km/h naar knopen is delen door 1.8 of - delen door 2 en dan 10% erbij.
|
|
|
|
LamiKaze
|
Inderdaad ben aan vakantie en Retropop toe. Lekker 3 weken Cabarete...Yieha... En as Zaterdag Retropop....
Hé doe Drentse tijger den zie ik you doar nog wel eehm
|
|
|
PieNO
|
@ eldoctro
Ik staat achter de bar in het midden. Krieg oe van mie een gratis biertje. Ik doe een paar uur vrijwillegers werk doar. Als Nena gaat zingen ben ik vrij en kan hur mooi in de kont kniepen.
|
|
|
[Pepper]
|
Dat gaat nog heel druk worden bij dat barretje van jou Taco..... Denk dat ik morgenmiddag al vast heen ga om een plek aan de bar te reserveren!!
|
|
|
LamiKaze
|
Brackenwood zet je ook eeehm krukje voor mij klaar whahahaha...
Taco I see you, kan pas rond 19:00 er zijn net op tijd voor Level 42
|
|
|
|
wouterb
|
.... Helaas..barkrukken zijn gereserveerd voor weet niet hoor, maar zijn dit niet gewoon kerels?? Knap gekeedde vormen maar niet een waar ik van zeg: "Lekker koppie"
|
|
|
LamiKaze
|
Men wat een feest daar op Retropop, volgende keer eehm mobiele nummer Taco, want ben alle bars bij langs geweest maar nopes een Taco te vinden. Het was echt super top daaro heeft veel goed gemaakt voor een dikke week nie surfen.
Ben nu net fotootjes en filmpie aan het editten zet ik er straks wel eehm op... Maak wel eehm aparte rubriekje aan yeah....
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zullen we maar weer ontopic verdergaan?
Eeuwige zonde dat ze watersportweer offline gehaald hebben, die nieuwe kaarten op weer.nl zijn totaal niet makkelijk te gebruiken in vergelijking met het oude watersportweer.
|
|
|
LamiKaze
|
Ik kijk niet meer op weer.nl is mij te onoverzichtelijk allemaal. Watersportweer vond ik stukken beter en stond bij mijn favorieten.
Persoonlijk gebruik ik dus hoofdzakelijk Windguru PRO maar vind ik zeer onbetrouwbaar en Windfinder Superforecaster is zeer accuraat.
|
|
|
|