d@ni
|
@jeffro, thnks. Sta er nu, helemaal niemand op t water. Ga ff bij krabbendijke kijken.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
"de ander kant van de binnenschelde" is de oesterdam. Daar wordt het gedoogd
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Oesterdam alleen laag water, en doe je schoentjes aan! Rilland ook laag water eigenljik.
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Er komt weer goede wind aan komende vrijdag en zaterdag Zeker zaterdag lijkt top te worden Hoop dat het net zo gaat worden als afgelopen zondag. Wat een top dag op de Playa, een krachtige wind en veel zon Rob, ik heb de beelden bekeken van de Go-Pro. Haarscherp qua kwaliteit alleen mijn kwaliteiten als kitesurfer lieten zeer te wensen over . Ik had het iig erg naar mijn zin ook al zag het er niet uit, wat een drama die landingen... Hopelijk komend weekend meer suc6. Heerlijk om weer zonder schoentjes te varen!
|
|
|
paul56
|
zoals het er nu naar uit ziet, ben ik a.s. zaterdag om 9:00 op de Playa weer lekker springen oefenen. Hoop er veel van jullie te zien. Ik heb nog steeds de brabo-vlag.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Zaterdag om 9u ziet er nog wat te extreem uit voor mij en m'n 8m! Wordt waarschijnlijk, zoals het er nu naar uit ziet, pas in de avond!
|
|
|
|
helium
|
Er komt weer goede wind aan komende vrijdag en zaterdag Zeker zaterdag lijkt top te worden Hoop dat het net zo gaat worden als afgelopen zondag. Wat een top dag op de Playa, een krachtige wind en veel zon Rob, ik heb de beelden bekeken van de Go-Pro. Haarscherp qua kwaliteit alleen mijn kwaliteiten als kitesurfer lieten zeer te wensen over . Ik had het iig erg naar mijn zin ook al zag het er niet uit, wat een drama die landingen... Hopelijk komend weekend meer suc6. Heerlijk om weer zonder schoentjes te varen! Ik heb trouwens nog een stukje gevonden vanuit mijn kite gefilmt waar je een mooie jump zet Weekendje ziet er goed uit!!!!
|
|
|
Faxie
|
Ik ga zaterdag naar Neeltje, testdag F-One en Ozone Wil wel eens aan de nieuwe Bandit hangen, en vooral aan een C4. En wil ook wat boardjes proberen
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
He Rob, je lijkt het zeker te gaan treffen dit weekend met de wind! Ik ben wel benieuwd naar het stukje film dat eerder op de dag is gemaakt. Later op de dag was bij mij de kracht er toch een beetje uit. Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar de nieuwe Bandit. Wellicht dat ik komende zaterdag ook naar Neeltje ga. De windverwachting is wel naar beneden bijgesteld maar nog steeds ruim voldoende Nog anderen die plannen hebben?
|
|
|
paul56
|
Gijs en ik gaan naar Playa Met het open gaan van de slufter is het daar een stuk rustiger geworden Verder met jumps oefenen en toeside varen
|
|
|
|
|
|
|
Steef S
|
Hey Mensen,
Ik kom ook uit breda en vind het wel leuk om wat mensen te leren kennen om zo ook is wat af te kunnen spreken om samen te rijden.
Ik ga vrijdag denk ik naar bergen op zoom omdat mijn 8 denk ik toch te groot gaat worden voor de slufter.
Nog meer mensen hetzelfde idee?
Adios!
|
|
|
stefan-fone
|
Vanaf hoeveel knopen kun je met een 7 m bandit 5 varen weeg zelf 75 kg? En wat is het verschil met een kleiner board vaar nu 137/41?
|
|
|
Faxie
|
Vanaf hoeveel knopen kun je met een 7 m bandit 5 varen weeg zelf 75 kg? En wat is het verschil met een kleiner board vaar nu 137/41?
20 ofzo? De 8 staat vanaf 18 knopen.
|
|
|
Faxie
|
Hey Mensen,
Ik kom ook uit breda en vind het wel leuk om wat mensen te leren kennen om zo ook is wat af te kunnen spreken om samen te rijden.
Ik ga vrijdag denk ik naar bergen op zoom omdat mijn 8 denk ik toch te groot gaat worden voor de slufter.
Nog meer mensen hetzelfde idee?
Adios!
Ik ga naar Rilland vrijdag, maar ik ga dan in de ochtend. Ik vind de wind dan nog te zuid voor BoZ, da's niet heel relaxed daar.
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Oostvoorne it is! Hoop nog wat bekenden te zien. Wellicht tot op het water.
|
|
|
|
stefan-fone
|
20 ofzo? De 8 staat vanaf 18 knopen. Thx
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Hier ook eentje die de golven als ramp gebruikte ! Vandaag geknalt op Neeltje Jans; mooie spot met veel ruimte & niet al teveel Duitsers (voor een weekend). Heb de Liquid Force Grom kunnen testen; helaas niet op mijn boardje want dit pastte niet. Wel op een F-One Acid, wat vaart dat ding lekker in vergelijking met die van mij. Heel veel grip, stabiel, speels, houdt z'n rail goed, lekker klein...echt mijn ding met die pads/straps van LF. De pads/straps van F-One waren btw ook niet slecht maar in vergelijking met de LF toch een tikkie minder....
|
|
|
Faxie
|
Dat lopen naar Neeltje Jans viel me heel erg mee, veel minder dan de Playa hoor. Ik ga hier denk ik voortaan eerder naartoe dan naar de Dam. Spot beviel me meer dan prima
|
|
|