(Super) Mario
|
Oke ,Wie zien het wel weer ..er zullen nog we meer mooie dagen komen Voor jou toch ook de eerste keer op Schellinkhout Mario? Hoe vond je de spot.. Jaren geleden....... ben ik ook weleens op schellinkhout geweest. Ik heb het daar een beetje geleerd! Het is een mooie spot. Gelukkig was het vandaag daar niet zo druk. Weet dat als het druk is dat het erg oppassen is als je weg wil komen en terugkomt. Op zee vind ik dat je daar minder last van hebt. Neemt niet weg dat ik binnenkort zeker daar weer eens naartoe ga. Ik wil nu echt het springen goed onder de knie krijgen. En dat gaat daar superrrrrr
|
|
|
koekie
|
Was een super dagie met zwafra. Nou weet Frank ook hoe het is om in (THE ORIGINAL) broodbus te rijden (inklucief geur). Volgende keer beter Mario.
|
|
|
|
koekie
|
Hey Den hoe is het met je rug? Leuke foto Is dat je nieuwe vriendin?
Bij de volgende ballena bijeenkomst zit je wel weer naast me in THE BROODBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Ziet er voor dit weekend niet best uit Wat denken jullie?
|
|
|
masterdude
|
Zaterdag zeker niet nee. Zondag heeft Ron zijn tweede kite les , dus dan kan ik ook niet. Zondag ook veel regen
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mot gelukkig werken en zuipscharwouder kermis.
weekend daarna El gouna dus over een maandje of zo
|
|
|
(Super) Mario
|
Mot gelukkig werken en zuipscharwouder kermis.
weekend daarna El gouna dus over een maandje of zo
In welke periode gaan jullie naar El Gouna?
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, gaat top worden. Lachen, eten, drinken, snurken, snaaien, graaien, lol hebben, lachen, lachen, lachen, lachen en nog eens lachen. O ja.............en kiten
|
|
|
(Super) Mario
|
Het is dat ik geen dagen meer heb maar anders had ik overwogen om ook die kant op te gaan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zo slecht ziet de voorspellingen er niet uit voor zaterdag ...matig 4-5 uit W/NW ik ga morgen wel even kijken waar ik heen ga Schell. of naar Wijk aan Zee (Bunker)..
|
|
|
(Super) Mario
|
Zo slecht ziet de voorspellingen er niet uit voor zaterdag ...matig 4-5 uit W/NW ik ga morgen wel even kijken waar ik heen ga Schell. of naar Wijk aan Zee (Bunker)..
Voorspellingen worden wel beter vwb de wind. Maar er zit ook regen bij. Vooral 's middags verwachten ze. Nu houd ik persoonlijk niet zo van kiten als het regent maar als er meerdere gaan dan ga ik ook. Laten we polsen wie er eventueel morgen willen komen? Reageert u maar..........................
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen ijmuiden zo te zien heerlijk met NW, hoef je niet zo te kloten met onshore wind op Wijkiki beach.
Tot laters!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kan morgen niet. Weet niet of Beun dit leest, aangezien hij dit weekend op Texel zit dus die kan ook niet.
|
|
|
zwafra
|
Er zijn alweer wat mensen die niet kunnen .. .Ik kan (natuurlijk) wel Maar kijk morgenochtend wel even waar ik heen ga ..Misschien is als de wind echt NW is IJmuiden een betere optie dan Wijk..
|
|
|
(Super) Mario
|
zie ook weinig reacties via de mail! Misschien komen de reacties vanavond nog!
|
|
|
|
zwafra
|
Das mooi John...morgenochtend kijken we wel weer ,het lijkt erop dat het een aardig surfdagje wordt ....
|
|
|
masterdude
|
Hoi heren, Ik ben er vandaag niet bij. Maar er komt een dag dat ik wel kan. Morgen heeft mijn zoon zijn tweede les. Ik ben benieuwt of dat wat wordt met 20 knopen en regen
|
|
|