Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb foto's gezien van complete chickenloop-depowerstraps bedekt met 1-2cm ijs, lijkt me sterk dat er dan nog iets werkt. In temperaturen onder nul op zoet water kiten zorgt er helaas voor dat elk spatje water op je bar bevriest. Zozo, af en toe werkt de zoekfunctie nog wel op het forum: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34242.0.htmlVeel succes op het water
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Heeft iemand dat wel eens gehad? Of werkt hij ook met wat ijs ertussen nog goed?
Vraag 1: ja. Vraag 2: geen idee..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
We hebben de Ocean Rodeo chickenloop wel ontworpen met de snowkiter in gedachten, maar als je 'm invriest in een paar cm ijs zou ik het niet weten. Alle vormen zijn aflopend conisch in de eject richting, Ik vaar met vorst altijd op zee en daar begint het pas bij -5 oid een probleem te worden, nog niet meegemaakt. Goed idee om eens te proberen .
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Mijn naish-safety kon na een dun laagje ijs al niet meer open, er zitten ook van die spleetjes in dat rode ding, en dat vroor dicht. Was wel met snowkiten, maar minder dan -4/5 graden was het niet. Kon m in ieder geval niet meer gebruiken, dus nu snowkite ik zonder chickenloop Donkeydick natuurlijk .
|
|
|
Vinni
|
Dit was bij -2, denk niet dat het zaakje er soepeler van gaat lopen :
|
|
|
|
Morres
|
wat een lange
|
|
|
|
|
franco
|
hahaha bar met harde leuning, word er een beetje jaloers op vrouw roept hee doe die van jouw ook eens in de vrieser. IK ROEP HEBBIE WAT TE KLAGEN DAN hehehe.
|
|
|
El Rudo
|
Deze (Ocean Rodeo 2010) QR gaat goed open als ie helemaal vol zit met ijs. Buiten opgehangen en af en toe met de plantenspuit benat. Het gaat mij er vooral om dat het binnenwerk niet "jammed", als iemand volhard om er 5cm dik ijs omheen te laten laten groeien sta ik er niet voor in. Je ziet dat de "lossende vorm" van het rode eject deel (release cuff) gewoon over het ijs glijdt en de zwarte nylon "release tab" vrij komt (hier sit een stukje zeillat in gestikt).
Ik moest wel ietsje (50%) harder tegen de release cuff duwen om een begin te maken maar niet op een nivo dat het het releasen in de weg zou staan.
|
|
|
|
El Rudo
|
Tsja de OR shizzel komt natuurlijk uit Canada dus moet wat ijs wel kunnen hebben haha designed in Rotjeknor teig, dat je het maar weet. Maar klopt, die gasten hebben zo'n beetje de naarste stranden, koudste zee en ze snowkiten allemaal!
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Die bar is niet gemaakt voor zulk laag niveau Nou volgens mij staat ie op de grond en dat is pittig laag hoor Vinni
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
De pegels hangen zelfs aan zijn kanus. En dat in een wetsuitje. Tjezus, wat ben ik blij dat ik een droogpak heb.
|
|
|
|
MarkBoardguru
|
Ja en wat voor een wetsuitje...;-) Een ION Strike 5,5!!!
|
|
|