Betekent dit.....dat....het...dit aankomend jaar een goed jaar wordt ??!!
Het ziet er in ieder geval nu al beter uit dan afgelopen jaar Tim. Toen had ik mijn eerste sessie pas op 31 januari en de tweede ergens in maart. Zo slecht was de wind in het begin van het jaar 2010.
Hopen dus op heeeeeeeeeel veel wind in 2011. Lekker iedere week een paar keer het water op.
Dan ga ik wel naar Ijmuiden (met NW toch beter als Wijk) en spring ik wel ff over 't kanaal om een bakkie te halen bij de Bunkert !
Lekker gezellig Frank. Gewoon naar Wijk komen hoor.
Denk dat ik al vroeg ga voor een vroege ochtendsessie, dan de Bunker in om jullie allemaal een nieuwjaarsknuffel te geven, bakkie doen en dan weer het water op.
Dan ga ik wel naar Ijmuiden (met NW toch beter als Wijk) en spring ik wel ff over 't kanaal om een bakkie te halen bij de Bunkert !
Lekker gezellig Frank. Gewoon naar Wijk komen hoor.
Denk dat ik al vroeg ga voor een vroege ochtendsessie, dan de Bunker in om jullie allemaal een nieuwjaarsknuffel te geven, bakkie doen en dan weer het water op.
Maakt mij niet uit, rond een uurtje of 9 of zo. Ik heb al 3 weken niet gevaren dus wil er wel een lekker daggie van maken met een paar sessies van een paar uur.
« Laatste verandering: December 29, 2010, 22:54:46 door Ride »
Belangrijke mededeling voor deelnemers aan de Nieuwjaars Kitesessie 2 Jauari 2011 Kiteschool aloha
Het is natuurlijk enorm leuk dat zo veel mensen belangstelling hebben voor dit spontane "evenementje" . Echt helemaal top!
Alhoewel de weersverwachtingen voor de tijd van het jaar bijzonder gunstig zijn willen we graag het volgende duidelijk onder de aandacht brengen.
Deelname geschiedt geheel op eigen risico / verantwoording.
Kiteschool aloha en participerende partijen zijn op geen enkele manier aansprakelijk voor evenentuele schade op wat voor manier dan ook.
Dus deelnemers: - Zorg ervoor dat je materiaal goed in orde is. - Goede kleding is een must, het water is koud! - Let goed op elkaar en zorg dat alles veilig verloopt!
Das een top actie! Ik moet nog even kijken dan want ik ben ook een aardige feestganger met oud en nieuw. En het is toch weer ruim 1.5 uur rijden.
Kitesessie is op 2 januari..., tijd genoeg om te herstellen... pak is je ook aangeboden... en 1,5 uur is niks..
zo!.. geen excuus meer ! .. . ;-)
En hoe zit dat met de Lunch? 3 gangen? sterren? ...
Ik ga toch overslaan. Iedereen zeer veel plezier gewenst. Ik moet namelijk ook nog mijn vuurwerk pijnhoop opruimen. En dat is ook niet even een uurtje werk.
Ik kom, ik kom, oh jaaaaah, ik kom! Zo, ik ben gekomen, ff tissues een dweil zoeken.
Ik kom dus Ries maar zit nog wel ff te peinzen wat het handigste is. Met NW is het veel lekkerder varen achter de pier op IJmuiden dan bij de bunker. Misschien eerst ´s ochtends vroeg op IJmuiden varen, dan doorrijden naar de bunker en daarna terug naar IJmuiden. Of naar huis omdat ik geradbraakt ben na de eerste keer kiten in een half jaar.
Hoe laat ben jij / zijn Teiger en jij bij de bunker?
Goeie ouwe tijd: maar twee drysuits, de rest in wetsuit (en één in een tamelijk malle blauwe jas ). Bikkels! De verhoudingen zijn tegenwoordig wel omgekeerd.