Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Even hier ook de boel in de gaten houden. Ik zit redelijk vaak in Zeeland, en dan vooral Rilland.
Afgelopen maandag in Borssele geweest voor de eerste keer. Beviel best goed.
Je kan je kite bij de auto op het gras opblazen en inpakken als je wilt, dan is het een tiental meter lopen over de duinen, en dan heb je bij hoogwater nog een klein strandje. Kan wel een klotsbak zijn bij hoogwater.
Verder heb je links de kerncentrale, en dan moet je uit de buurt blijven van de koelwaterafvoer ivm stenen. Helemaal rechts zit een flinke paal, maar die kan je niet missen. Verder geen obstakels. Genoeg ruimte verder.
Ik ben er morgen ook. Moet eerst in Middelburg m'n bar ophalen en dan kom ik die kant uit. Ben er rond half 12. Om 18.00 is het hoogwater.
|
|
|
wasbeer
|
Maandag weer Borssele, nog mensen?
|
|
|
bertvh
|
@gravite als je al in sluis bent kan je beter naar cadzand gaan varen! dan ben je toch veel korter bij
|
|
|
BasO
|
Rijbewijs is binnen!! ik zal komende tijd vaker gaan/kunnen kiten! het word of door de weeks savonds of zondag ochtend/middag/avond voor mij. maar eerst even wachten op wind en dan hoor ik het wel van jullie!!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik vaar normaal in Zuid-Holland ergens, maar ben dit weekend even bij mn ouders in Terneuzen.
Iemand zaterdag/zondag kiten bij Paulinapolder?
|
|
|
BasO
|
Ik zondag misschien, ligt aan de wind (en onweer/harde regen) laat het me weten!!
|
|
|
Flexifool
|
morgen een ochtendsessie, nog meer kiters?
|
|
|
|
|
|
Flexifool
|
Een ouderwets mooie dag op Domburg.... mooie golven.... kan niet wachten op de volgende keer
|
|
|
Flexifool
|
Domburg was boven verwachting erg goed te doen vandaag, heb me goed vermaakt met de 10 Was ook vrij rustig.... 4 kiters , 1 sup'er en een zeilboot met zwaaiende mensen en een hoop badgasten....
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Domburg was boven verwachting erg goed te doen vandaag, heb me goed vermaakt met de 10 Was ook vrij rustig.... 4 kiters , 1 sup'er en een zeilboot met zwaaiende mensen en een hoop badgasten.... ik dacht dat domburg niet toegestaan was om te kiten?
|
|
|
Flexifool
|
Tijden het badseizoen (vanaf 1 mei tot 1 oktober) mag het tussen 10:00 en 19:00 niet. Het wordt tijdens het badseizoen echter wel gedoogd op een aantal stranden. Buiten het badseizoen mag het overal (alle stranden onder gemeente Veere). Uiteraard niet in of bij de vaargeul
|
|
|
wasbeer
|
Iemand vanavond nog Borssele? Gisteren was het er maar stilletjes
|
|
|
reBELg
Geen avatar
|
Iemand vanavond nog Borssele? Gisteren was het er maar stilletjes
Is er genoeg wind daar? Dan kom ik af... je mag eventueel e-mail ofzo sturen, staat in mijn profiel Grt reBELg
|
|
|
wasbeer
|
heb je mailtje gestuurd. Staat 13 knoopjes momenteel
|
|
|
Flexifool
|
Wij waren gisteren op domburg vanaf uurtje of 15:00 (hadlow id en slingshot octane) waren nog 2 oranje kites bezig met waveboards.... ook iemand van hier?
|
|
|
wasbeer
|
Deze week als het 's avonds waait nog iemand Paulinapolder of Borssele?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Da's me te laat... zal Neeltje of de Dam worden deze week. Met een beetje geluk morgen al.
|
|
|
wasbeer
|
Was weer top op Borssele, enkel wel drukjes met dat iedereen bij zuiderwind naar daar trekt
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
Iemand die van het weekend nog gaat in Zeeuws Vlaanderen? Ik zit in Hulst en denk er over om m'n spullen mee te nemen. Moet ik alleen niet de enige zijn... Wat zijn een beetje de locaties waar ik heen kan gaan die niet te ver weg zijn? Perkpolder bijvoorbeeld?
|
|
|
wasbeer
|
Ik ga vrijdag en zaterdag. Of Paulinapolder of Borssele, afhankelijk van de wind.
|
|
|
bertvh
|
@ wasbeer druk waren met 2 kiters en 1 windsurfer ! wel om 14h gestopt!!!
|
|
|