TimLimbo
|
een plastic zeil heb ik als een open doos geplaatst in mijn auto. Werkt prima
|
|
|
feddomw
Gast
|
Plastic kofferbakmat kopen. Ligt er bij mij altijd in. Opstaande randjes, enz. Af en toe eruit halen en leeggieten en met de hogedrukreiniger afspuiten. Is namelijk ook handig voor natte kinderwagens, zakken tuinaarde, skispullen, enz. Tapijt eronder is als nieuw na 5 jaar.
|
|
|
El Banditos
|
ja heb er wel een gezien met van die opstaande randjes maar die is wel erg klein. Waar heb je die gekocht?
|
|
|
|
El Banditos
|
Misschien is de oplossing een tweede auto..?
Koop ik die gare 1 serie van je wel over voor een euro, kan je weer een euroknaller halen bij de mac
|
|
|
kees69
|
Plastic bak bij Gamma halen. Wetsuite, harnas, shorts, handoeken, alle zooi gooi je er zo in en je kofferbak blijft lekker schoon
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Ikea bag voor je pak, harnas, etc... En een ouwe dekken op de bodemplaat! op zijn tijd de koffer bak open laten staan op door te luchten!!
|
|
|
Bluecupra
|
Gebruik zelf mijn kitesurf travelbag (Mystic Gearbox). Echt super, alle gear in één tas en geen zand in de auto / het huis.
|
|
|
feddomw
Gast
|
ja heb er wel een gezien met van die opstaande randjes maar die is wel erg klein. Waar heb je die gekocht?
Soms bij de dealer, Audi heeft goede, BMW ook. Nu heb ik voor de Landcruiser de beste ooit: van WeathetTech die er meer maken voor veel merken. Weet niey wat je rijdt? Nadeel van bakken tassen is dat je altijd moet proppen, passen, enz. Als de hele bak bedekt is heb je dat niet. Alles erin smijten, klaar. Ook voor vieze niet-kite spullen zoals kinderwagens, natte paraplus, houtblokken, enz.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Ik hou het ook bij en Ikea tas, zo'n blauwe van 50 cent. Het board gaan in een snowboardbag.
|
|
|
|
Morres
|
gewoon een vistub met warm water op je pickup zetten, jacuzzi style
|
|
|
martimor
|
heb voor de heen reis een blauwe ikeatas (past gewoon te veel in) en voor de terugweg heb ik zo`n tuinstoelkussenhoes opgehaald. (waar 4 van die kussens in gaan, bij kwantum of leen bakker voor een appel en een ei.) hier doe ik na het kiten mn natte zooi in. als je alles erin hebt, heb je nog ruimte over voor je kite. heb altijd een fleecedeken in de auto. meestal wikkel ik die eerst om mn kite heen ivm beschadegingen (klitteband, haak harnas, rits schoentjes, enz ... misschien niet nodig, maar ik ben erg zuinig op mn schatjes) heb ook zo`n specie-emmer geprobeerd, zag ik bij iemand anders, is ook handig alleen heb ik een audi a3, en dan heb ik geen ruimte meer over voor mede kiters (wij poolen altijd ), maar als je een grote kofferbak hebt is zo`n grote speciebak ook nog een optie.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Speciebak is niet zo goedkoop alleen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik heb een iets te grote boardbag waar m'n harnas en wetsuit ook in gaan. Die leg ik op de neergeklapte voorstoel. Weinig plek in de kofferbak.
|
|
|
Morres
|
maffiaforum.nl :+
|
|
|
dataman
Geen avatar
|
ik heb een rubberen mat met opstaande randen in de kofferbak. (rubber matten set optie bij Nissan) Perfect voor mijn hond maar ook voor de natte spullen.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Je zou ook je hele kofferruimte met glasvezelmatten en epoxy kunnen bekleden, gat in de bodem boren voor afvoerputje en een stop kopen bij de Gamma. Is wel een statement.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hier gaan al mijn natte spullen in, dus het volgende: Board, wetsuits, boardshort, ect... Werkt perfect.
|
|
|
KappuhH
|
maffiaforum.nl :+
|
|
|
martimor
|
weet niet, vind 7 euro niet duur... mocht morres gelijk hebben, moet je er wel een goede zaag of bijl bij kopen, anders past t niet
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
weet niet, vind 7 euro niet duur... mocht morres gelijk hebben, moet je er wel een goede zaag of bijl bij kopen, anders past t niet Indeed, gewoon even langs de blokker of Ikea, grote bak kopen die in je kofferbak past Deze heb ik: 9 euro, weet je alles
|
|
|
geloof68
|
De speciekuip werkt bij mij al naar volle tevredenheid vanaf 2004, heb het afgekeken van een windsurfer. De standaardkuip is 65 liter, maar er zijn ook kleinere (45 liter). Mocht dat toch niet passen in je auto, 1 of 2 emmers voor je pak en trapeze vangen al het nodige water op.
Ik spoel ook altijd mijn pak, trapeze en bar m.b.v. de speciekuip. Dertig liter water erbij en het materiaal is weer vrijwel zandvrij.
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Wetsuit, boardshort, harnas gaan bij mij in een blauwe IKEA zak, zodat ik deze makkelijk kan uithalen om af te spoelen en te drogen thuis. Kites, board en pomp gaan in een Mystic Gearbox en blijven in de auto liggen wachten op een volgende sessie.
|
|
|