|
feddomw
Gast
|
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er nog wel een bij kan. Ik zie in de lijst namelijk "zeehond" en "ed". Ed hier is Zeehond op HL?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Gefeliciteerd iedereen, wat een lijst!
Dit event wordt epic als we daadwerkelijk 30kn+ gaan krijgen eind September. Volgende week zelfs nog even tijd om te oefenen.
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Super kick man!! Gefeliciteerd iedereen en ik hoop dat ik kan komen kijken, wil ik niet missen!!
|
|
|
Audrey
|
(wendy_kitesmiley)hmmmm bericht hierboven kwam van mij op profiel van mn vriend...
|
|
|
mike
|
misschien ff een stomme vraag maar waar word dit evenement gehouden dan greetz
|
|
|
|
Yoram
|
Kom zeker kijken
|
|
|
D.D
|
Dit gaat dik worden
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dit gaat dik worden
Mooi dat jij er ook bij mag zijn Maarten.
|
|
|
drifter
|
proficiat mannen! maak er een mooi event van.
|
|
|
Kiteko
|
Moet toch gezegd worden... Beetje jammer dat er alleen maar mannen op het lijstje pronken...
|
|
|
Evan
Administrator
|
Is het niet beter om dan een vrouwen-boven N.A.P. te houden? Eerlijk gezegd nog nooit een vrouwelijke megaloop gezien, of heb ik iets gemist?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
In ieder geval succes mensen! Aanstaande dinsdag kunnen jullie mooi oefenen.
|
|
|
Marko
|
Dinsdag gaat al los!
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
@A-H: dat legt Len10 in het filmpje uit: Shadowbox.
|
|
|
Idefixe
|
Persoonlijk vind ik het jammer dat er maar weinig van die "de net niet bekende" / niet merk gebonden /, niet gesponsorde riders in dit lijstje staan........ Overigens wel een super event
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben ik met je eens Tom en meestal beschikken die ook over goed beeldmateriaal wat bepalend is.
Heel benieuwd naar het filmwerk tegen die tijd, hoop dat ik er ook bij kan zijn.
|
|
|
Kevin
|
Yeahhh heb er zin in dat wordt effe lekker skyhigh gaan en megaloops maken maar eerst deze week nog effe trainen
|
|
|
Evan
Administrator
|
Valt me trouwens wel op dat nagenoeg iedereen met C-kites vaart en er zitten inderdaad genoeg riders tussen die een gratis reisje naar ZA niet perse nodig hebben....
|
|
|
|