|
@LaurenS
|
Ziet er weer fraai uit ,ging maar net goed met die windsurfert op het eind
|
|
|
Yoram
|
Nice video!
Trouwns, kan je bij Prins Clauss niet beter Den Haag-Z pakken, rijd een stukje sneller dan binnendoor.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Niet als er tuig op het station staat wat een liftje wil Strakke ed[it] weer!!
Ik ben er net een beetje mee aan het hobbien maar gaat een hoop tijd in zitten!!
www.videocopilot.net en dan de basic training, je bent een avond kwijt maar dan kan je het
|
|
|
|
barry
|
strakke edit-ED, zo te zien heb ik een goede sessie gemist op de mofa.
|
|
|
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
alleen niet te bekijken op mobile device... :-(
maar thuis wel.. !!
|
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Nice video!
Trouwns, kan je bij Prins Clauss niet beter Den Haag-Z pakken, rijd een stukje sneller dan binnendoor.
Stimmt, als je afrit Den haag zuid pakt, hoef je daarna alleen maar rechtdoor over de Wippolderlaan e.v. te karren, dan rijd je vanzelf de boulevard van Kijkduin op... -OT- Klopt t trouwens dat die zandmotor goed via het fietspad van Monster naar DH te bereiken is? Ben er nog niet (dichtbij) geweest, woon in Monster, zou mooi uitkomen, scheelt me een stuk lopen... -OT-
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, het fietspad brengt je erheen Vette edit Ed!!! En zo te zien statiefje aangeschaft?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Lekker filmpje Ed! krijg al helemaal zin in het voorjaar! Hoe heet dat nummertje van Pretty lights wat je gebruikt?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Toch maar ff groot HD kijken, dan. Leuk man. Wie vaart er met een boardshort aan in het poeltje? Ik bedoel er niets mee, wil gewoon weten wie het is. Ed, capke op of af? Kreeg je het warm?
|
|
|
Ed.
|
Capke was die dag weggespoeld, en het statief heb ik al tijden maar het is een drama ding, het is tijd voor een nieuwe!
@Robert, Almost Familiar
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekkere movie weer Ed, goeie loopies Kevin ook maar eens een backroll erin gooien als ik durf
|
|
|
Ed.
|
Leuk gedaan met die verkeersborden, nummerplaat en boei in het begin. Tnx chef, beetje overdreven allemaal maar het is in het kader van oefening heh
|
|
|
|
|
Ed.
|
Leuke film, geen koude handen in het eerste deel van de film?
Tnx! Ik heb deze winter nog geen handschoentjes nodig gehad hoor
|
|
|
|