feddomw
Gast
|
Koning, Ed! Bij deze meld ik me aan.
|
|
|
biancam
|
Ed super leuk! Ik hou me aanbevolen mocht de datum nog verschuiven, want ik ben beiden weekenden op vakantie.
|
|
|
DM2008
|
Lijkt me erg leuk, ik ben erbij!
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Wat een goed idee! Ik ben alleen dan net die weekeinden op vakantie Hopen voor mij dat er geen wind staat de volgende sessie haak ik sowieso in.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Eventueel kan 11/12 augustus ook nog. Dat is dan bij deze de reservedatum mocht de wind de eerste 2 weekenden niet meewerken. Als er genoeg animo voor is doen we het gewoon 2 keer!
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Lijkt me eigenlijk wel heel erg tof! Ik ben alleen (nog) niet zo'n ervaren kitesurfer...heb er nu iets van 30 uur opzitten, is dat een probleem ? Zo nee, dan stem ik in voor 11/12 augustus.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dat is geen probleem, je bent welkom met elk niveau! Er valt altijd wat te leren
|
|
|
thijs77
|
Leuk! Ben er graag bij
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik ben er ook bij en zal mijn waveboardje mee brengen. Heb er slecht 1 keer op gestaan dus kan nog genoeg leren. Als de zon schijnt wil mijn vriendin lekker bij C side gaan zitten zonnen en af en toe wat foto's schieten.
Vind wel dat we minimaal moeten zorgen dat de leden van element zelf geen biertjes na afloop hoeven te betalen. Kleine moeite voor hun goede inzet.
|
|
|
Morres
|
Leuke actie!
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik ben er ook bij en zal mijn waveboardje mee brengen. Heb er slecht 1 keer op gestaan dus kan nog genoeg leren. Als de zon schijnt wil mijn vriendin lekker bij C side gaan zitten zonnen en af en toe wat foto's schieten.
Vind wel dat we minimaal moeten zorgen dat de leden van element zelf geen biertjes na afloop hoeven te betalen. Kleine moeite voor hun goede inzet.
Ik neem wel een kratje Belgisch bier mee
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Leuk initiatief, waveriden blijft lastig om te leren, ik kom zeker ff kijken.
|
|
|
|
Idefixe
|
Ga stevig proberen om daarbij aanwezig te zijn
|
|
|
biancam
|
Super als er 11/12 aug ook zou kunnen (als de wind ook wil) dan ben ik terug van vakantie! Ik ben er dan zeker bij!!
|
|
|
|
|
Audrey
|
Ook sebas en ik proberen aanwezig te zijn. Mooi moment om eens te beginnen met waveboarden! Iets wat we al langer willen. Zal Sebas vragen of hij wat foto's schiet
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hoogst interessant... Ed, zou er mss ook een mogelijkheid bestaan (a la NKV veiligheidsclinic) dit ook op Wijk of IJmuiden te organiseren?
|
|
|