Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Nou nou nou, "raakt" kitesurfer ?? Edit: zie dat de titel al is aangepast
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Echt zo'n typisch geval van: was hier logisch nagedacht dan was er niks gebeurd....maar nee hoor...er moest een helikopter boven een kiter gaan vliegen?!
|
|
|
Sanderr
Geen avatar
|
Echt zo'n typisch geval van: was hier logisch nagedacht dan was er niks gebeurd....maar nee hoor...er moest een helikopter boven een kiter gaan vliegen?!
Gebeurt hier dagelijks hoor ...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Precies, die kiter (en nota bene bestuurslid van de surfclub!) had nooit in de buurt moeten gaan varen, en al helemaal geen sprong moeten gaan maken. Een slechte Belgenmop lijkt het wel
|
|
|
Flinty
|
Het zal je maar gebeuren... heel leuk dat er mensen gered moeten worden, en ook noodzakelijk. Echter dan moeten ze wel rekening houden met andere mensen en de druk die zo'n helikopter opbouwt in zijn omgeving.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zo iets kan alleen gebeuren in ............ juist ja ........... België .....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
was die kiter doof? als ik aan het varen ben en er komt een helikopter binnen 200/300 mtr. dan heb ik allang de hele zooi gereleased.....ook als hij achter (dus uit mijn gezichtveld) vliegt dan hoor je dat toch??
raar verhaal, voor dat hij ging poppen was de helikopter toch al net zo dichtbij? dan spring je toch niet? maar goed, ik was er niet bij dus het zal wel.
|
|
|
trebo91
|
was die kiter doof? als ik aan het varen ben en er komt een helikopter binnen 200/300 mtr. dan heb ik allang de hele zooi gereleased.....ook als hij achter (dus uit mijn gezichtveld) vliegt dan hoor je dat toch??
raar verhaal, voor dat hij ging poppen was de helikopter toch al net zo dichtbij? dan spring je toch niet? maar goed, ik was er niet bij dus het zal wel.
ik denk al het reelijk waait en de wind in je oren zit je niet veel zal horen... En dit is inderdaad een typisch belgisch geval maar ik gelooof niet de de kiter in kwestie hier enige schuld aan heeft.
|
|
|
feddomw
Gast
|
ik denk al het reelijk waait en de wind in je oren zit je niet veel zal horen... En dit is inderdaad een typisch belgisch geval maar ik gelooof niet de de kiter in kwestie hier enige schuld aan heeft. Al waait het 6bft, een helicopter binnen 1 km hoor je wel. Beiden gewoon niet handig bezig als dit verhaal klopt.
|
|
|
BdB
|
een helikopter hoor je wel, en je merkt ook wel dat de downwash toeneemt als een helikopter overkomt, en met toenemen nemen van de downwash lijkt het misschien net wat harder te gaan waaien..... (suggestie) wel een goed verhaal voor later in de kroeg, voor nu sterkte gewenst.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
"De 28-jarige man uit De Panne kwam in ondiep water terecht, waardoor hij zijn hielbeen verbrijzelde."
Dat was dus niet zo slim van hem, los van die "onverwachte" helikopter zijn er meer redenen waarom een landing fout kan gaan. Hij had beter in dieper water kunnen springen
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kunnen we wel serieus blijven AUB, je verbrijzeld je enkel niet voor de gein. We zullen helaas moeten wachten op het verhaal van de Belg zelf om er het fijne van te weten.
|
|
|
franco
|
wat een verhaal!!!!! sterkte voor de persoon in kwestie.
|
|
|
OllieWapper
|
Op Scheveningen komen ze af en toe met helicopter laag langs om te laden en lossen. Ik word me daar een partij ongemakkelijk van. dat klappende geluid.... Niet voor niks dus. brrr. Hopelijk kan de onfortuinlijke kiter er snel genoeg de lol weer in zien om zn verhaal te doen.
|
|
|