Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Is het een idee om dit op te nemen en te uploaden op youtube? Ik zou graag willen komen kijken alleen is het voor mij niet mogelijk om vanuit Enschede te komen, daarnaast denk ik dat meer mensen het zien wanneer het op youtube staat en er dus minder ongelukken gebeuren. win win situatie voor het NKV denk ik
|
|
|
feddomw
Gast
|
Het is een goed idee, maar ik ben er geweest en de setup leent zich er gewoon niet voor. Tenzij je het profi laat filmen en profi het geluid laat opnemen en het niet zo informeel buiten doet zoals vorig jaar bij JTS bijvoorbeeld. En dat kost geld.
|
|
|
|
Bluecupra
|
Erg interessant en goed Initiatief
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Het is een goed idee, maar ik ben er geweest en de setup leent zich er gewoon niet voor. Tenzij je het profi laat filmen en profi het geluid laat opnemen en het niet zo informeel buiten doet zoals vorig jaar bij JTS bijvoorbeeld. En dat kost geld.
Hoezo? Wanneer iemand met een gopro en headmount vooraan gaat staan steken we er niets van op wanneer we dat terugkijken in enschede, groningen en vlissingen? Kan natuurlijk altijd mooier, maar goed genoeg kan best goed genoeg zijn.....
|
|
|
Patrick1982
|
jammer dat t niet meer verspreid is.
Als beginner vorig jaar op Strand Horst gehad erg leerzaam en n herhaling is altijd goed.
Wordt de clinics nog uitgebreid naar Horst of Mirns of Workum?
|
|
|
stefan-fone
|
probeer erbij te zijn..lijkt me een zeer nuttige clinic.
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Wellicht kom ik ook naar Scheveningen. Wellicht ook wat eye-openers voor mij
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik zou graag ook komen, maar op een dinsdag avond tot 22:30 en dan nog 1.5 uur terug rijden terwijl ik er de volgende dag weer 5 uur uit moet gaat hem helaas niet worden
|
|
|
|
|
tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
had graag ff gefilmd, maar van friesland naar zandvoort of scheveningen is me net wat te ver. waarom niet wat meer verspreid?
|
|
|
|
Idefixe
|
de locatie voor vanavond @ Scheveningen is ivm de weersverwachting verplaatst naar Eurofuncenter Vissershavenweg 62 2583 DL Scheveningen
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
de locatie voor vanavond @ Scheveningen is ivm de weersverwachting verplaatst naar Eurofuncenter Vissershavenweg 62 2583 DL Scheveningen
gaat dat passen? als men in de telegraaf leest dat t gratis is dan komt heel nederland er op af natuurlijk
|
|
|
|
|
Bluecupra
|
Was erg interessant, zeker een aanrader om bij te wonen!
Ook mooi dat Eurofun hun locatie beschikbaar gesteld heeft voor deze clinic
|
|
|
HDFrank
|
Was de bedoeling om gister te gaan. Maaaarrr... Het moet dus maar zandvoort worden. Staat in d agenda met alarm erbij.
heeft het ide van opname's maken nog een vervolg gekregen? Ik vind het altijd wel makkelijk om bepaalde dingen terug te zien. Het vaker 'zien en horen' kan nooit slecht zijn bij zulke belangrijke informatie.
|
|
|