|
|
Morres
|
Gaastra Vane, no shit, samen met de North xride(freeride) en de trax/tx de beste boardjes op chop+freestyle imho.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Echt weer zo typisch hoe dit topic zich ontwikkeld. Zelfs zonder het lezen van de forumnaam kan ik aan de hand van de geschreven tekst de forum-users er zo uithalen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Select is beter dan traX 8 dussss... F-ONE zowieso skippen!
Misschien iets beter onderbouwen Arend waarom dit zo is als je hier echt zo van overtuigd bent?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Ik vaar zelf de Trax 8 en ben van plan om de HRD te gaan halen. Momenteel wacht ik even hoe mijn garantie afgehandeld wordt (huidig plankje delamnieert namelijk). Mocht ik de HRD gevaren hebben dan laat ik 't nog weten.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik hoop voor je dat de kwaliteit van de 2014 modellen wel sterk verbeterd is. Ik heb op dit moment ook een Trax 8 en ben nu ook aan het wachten op een garantiegevalletje. Heb het board nu 4 maanden. Na 2 maanden begon hij te delamineren. Afgelopen week zag ik dat de inserts los komen (gelukkig gezien voordat ze er compleet uitgetrokken werden) En de onderkant ziet eruit alsof het board al jarenlang misbruikt is. Ik ga in ieder geval voorlopig geen F-One meer varen. Het vaart superlekker, maar ik ben voorlopig klaar met de kwaliteit.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Al met al leuke antwoorden, maar nu weet de topicstarter BaSS nog niks
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Je krijgt misschien wel elke keer een nieuw boardje, maar ik zit in dit geval ff zonder goed board. Heb nog wel een klein boardje liggen, maar dat vaart zwaar irritant. En om nou een hele sessie op de skim te doen vind ik ook niet heel geweldig.
Ontopic, ik zou voor de 2014 gaan, en hopen dat de kwaliteit verbeterd is. Zijn ze nog nergens te testen ? Heb er al meerdere mensen mee zien varen
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Probeer ook eens de stancewidth een tandje te veranderen. Dat kan gigantisch veel schelen met spray.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou gewoon F-One NL even contacten. Dan kom je vanzelf ergens terecht waar je deze boardjes kan testen. Volgens mij zijn ze bij Natural High, Versus en Van Den Berg ook te testen.
|
|
|
BaSS
|
Dank voor (de meeste) reacties, ik heb de Trax HRD Carbon zojuist besteld
|
|
|
|
BaSS
|
Thanks! hij heeft in elk geval dezelfde naam! Zie je morgen Boudewijn!
|
|
|
|
BaSS
|
Herman de kleinste is 135x39 .. de volgende is 136x40.5
Het board heeft een flinke rocker... en die Select is 132x39.5 ... dus ik dacht ...
|
|
|
FlyingHigh
|
Dan houd ik het toch maar bij mijn 2013 traxje. Kleiner boardje trap je toch net iets makkelijk de bocht om!! Wel ff garantie inzetten straks. Dat delamineren zou nu over moeten zijn
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mijn 2e 2013 Trax blijft zo te zien nog steeds goed, gaat eerder om de breedte dan om de lengte vaak hoe beter je een board kan wegtrappen.
Heb de Acid HRD gezien, dat is toch wel een heel apart design en bizar veel rocker de trax daarentegen lijkt mee te vallen qua rocker geloof ik...moet ze zelf ook nog eens testen de reacties waren iig erg goed die hem getest hadden.
|
|
|
NoID
Logs: 0 | 472 uur
|
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuw boardje. Ik heb nu de SuperShinn 134 X 40 maar merk dat hij net iets te klein is voor mijn gewicht. Dit board heeft net als de Trax aardig wat rocker dus had hem iets groter moeten nemen.
Welke maat Trax zouden jullie nemen? De LW versie valt uiteraard af....
85 kilo, 1.96
135x39 136x40.5 137x42 140x45 (LW)
Thanks!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
de 136 of 137 versie zou ik dan nemen. (volgende keer wel netjes je eigen topic aanmaken he )
|
|
|
geloof68
|
@NoID: Met welke wind en kite(s) is je huidige boardje te klein voor jou? Waar vaar je meestal?
|
|
|
NoID
Logs: 0 | 472 uur
|
Ik vaar op zee of in Kijkduin (Zandmotor)... Dit is mijn eerste seizoen en zoek dus een board waarmee ik in ieder geval de aankomende twee jaar mee aan de slag kan.... Vaar nu tot max. 26 knopen met een naish park 2013 11 en 9... Begin 2014 koop ik er nog een 7 bij...
Neig zelf naar een 137 maar vraag me af of deze niet te groot zal zijn?
|
|
|