kitemafkees
|
Ziet er chill uit hoor maar is het toegestaan om zo dicht langs die huizen te knallen?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ziet er zeker geinig uit! Je zal maar als kiter in dat gebouw wonen of werken. Zwaar relaxed!
|
|
|
|
|
the coon
|
Hahaha bloody cool clip man,, wat en lol heeft hij ook, Duidelijk zin in. @dat zelf launchen ging net goed of niet? Nergens en paal die je kon gebruiken?
|
|
|
Gehaktdag
|
@dat zelf launchen ging net goed of niet? Nergens en paal die je kon gebruiken?
?? Volgens mij heb jij nog nooit een selflaunch gedaan, zo hoort een selflaunch.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat inderdaad prima....maar ik zou er niet voor kiezen...ivm veiligheid (echt niet vrij downwind) en de gezondheid van mn kite....
|
|
|
dunkel
Geen avatar
|
topdag op verboden spot, dus niet echt een topdag dan
|
|
|
@LaurenS
|
Haha ,leuk filmpje op een topspotje
|
|
|
|
Yoram
|
Nice nice hoor, mooie spot ook. @dat zelf launchen ging net goed of niet? Nergens en paal die je kon gebruiken?
?? Volgens mij heb jij nog nooit een selflaunch gedaan, zo hoort een selflaunch. En dat kan hij beter ook uit z'n hoofd laten als beginner.
|
|
|
the coon
|
?? Volgens mij heb jij nog nooit een selflaunch gedaan, zo hoort een selflaunch. Ik deedt het met en paal als aanhaak punt, Niet zoals hij dat deed,, dat hoort dus zo? Petje af dan maar
|
|
|
piede
|
De pret spat er van af, das niet te ontkennen! En erg herkenbaar Whoehoeeee!!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
?? Volgens mij heb jij nog nooit een selflaunch gedaan, zo hoort een selflaunch. Blijft link om het zo te doen. Ook als je gevorderd bent.
|
|
|
the coon
|
Hoe dan ook hij heeft lol en veel plezier:) Daar gaat het om,,
|
|
|
Langbeest
|
Mooi die lol geluiden..... :-)
|
|
|
BdB
|
?? Volgens mij heb jij nog nooit een selflaunch gedaan, zo hoort een selflaunch. Gaat inderdaad prima....maar ik zou er niet voor kiezen...ivm veiligheid (echt niet vrij downwind) en de gezondheid van mn kite....
voor het materiaal niet handig, stuurlijnen aantrekken en de kite achteruitlaten vliegen scheelt al veel
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
mooie spot, mooi vlak water! persoonlijk vind ik het maar vervelend kijken met die warp stabilizer. Het water golft en het beeld net zo hard..
Verder wel een kicke sessie geweest lijkt me!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
..persoonlijk vind ik het maar vervelend kijken met die warp stabilizer. Het water golft en het beeld net zo hard.. Dat is het nadeel van de GoPro. Die heeft een tegen fish-eye aanleunende supergroothoeklens, waarbij de horizon (o.a.) een kromme is wanneer deze zich niet precies in het midden bevind. En Adobe's warp stabilizer is niet ontworpen om met supergroothoekbeelden te werken, maar meer voor brandpunten vanaf 20mm (35mm equivalent aka full-frame). Vandaar dat de lijnen gaan dansen. Desalniettemin vind ik het eindresultaat prima het aankijken waard De WS is overigens van 0-100% in te stellen, waardoor je het effect wat kunt verminderen. Ik gebruik hem nooit op 100%
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Inderdaad een leuk filmpie ....de spot is volgens mij er langs de dijk van Almere/Lelystad. .niet echt een beginnersspot. Ook leuk te horen dat de Beun niet de enigste is met een strijdkreet...
|
|
|