Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Shit, met 25kn boven land losgaan....waaghalserij als je het mij vraagt....
|
|
|
geloof68
|
Ik heb afgelopen zondag mijn eerste meters gereden, mijn eerste sprongetje gemaakt en natuurlijk ook keihard gevallen. Zondag waaide het 15 knopen, respect voor de loopers op zand in 25 knopen!
|
|
|
ronny
|
niet normaal wat een ballen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het lot tarten..... hoeveel ambu's gaan er klaar staan?
|
|
|
john p
|
kom maar op Let.s loop it
|
|
|
peter.
|
Het lot tarten..... hoeveel ambu's gaan er klaar staan?
voor iedere deelnemer 1;)
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Ben inderdaad wel benieuwd met welke scenario's de organisatie rekening houdt...
|
|
|
Ard
|
Stelling: de gemiddelde kiteloopende landboarder heeft een betere kitecontole dan de gemiddelde kiteloopende kitesurfer...
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
met de controle ben ik het eens. maar een matras heeft een heel ander vlieg gedrag en dat maakt wel degelijk uit.
Suc6 als je met bot breuken op je werk kom.
Michiel wij gaan ook voor leed vermaakt ;-P
|
|
|
Dre79
|
9 van de 10 die loopen boven land doen dit met dezelfde tubes waarmee ze het op het water geleerd hebben, en niet met een matras.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Met de juiste kites moet het goed te doen zijn, hebben de jongens van SKD meer dan eens bewezen maar ken een landboarder die is maar gestopt met loopen op land door een gruwelijke rugblessure (was dacht ik half jaar uit de running). Hopen dat ze alleen mensen toelaten die het ook écht kunnen!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zal wel als een mietje klinken maar ik vind het het lot tarten, dat je op land kiteloops doet ok, het is superlink maar dat moet je zelf weten. Voeg er een wedstrijdelement aan toe en mensen gaan zichzelf verder pushen dan ze normaal zouden doen, op het water kan dat nog maar op het land...
|
|
|
crazysharky
|
goed om te zien dat er weer eens wat nieuws word georganiseerd. boarders op het land weten heel goed waar ze mee bezig zijn en wat de gevolgen zijn miedje of niet. deze comp is ook zeker niet voor iedereen weg gelegd gelukkig. voel jij je geroepen om je kunsten te vertonen meld je dan aan om het level naar een hoger niveau te tillen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij de laatste KOTA in Zuid-Afrika werd Jessy Ritchman nog afgevoerd met een complexe beenbreuk! Kortom, spectaculair zal het zeker zijn. Echter grond is nog een tikkeltje harder dan water...en dar is al hard op snelheid
|
|
|
|
KiterHans
|
iig geen gevaar om af te drijven bij welke windrichting dan ook
|
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
wat me wel cool lijkt om er dan ook wat mooie kickers neer te zetten voor maximale lift off.
|
|
|
Idefixe
|
Vorig jaar te gast geweest bij het flyboard weekend @ Muiderslag. Ik heb daar aardig wat van die gasten flink loopend over het strand zien gaan. Kickers stonden overigens ook op het strand. Riskant? Ja echt wel maar het waren wel de echte toppers die aan de vlieger hingen. Een deelnemer aan de TT in Assen doet ook andere dingen ( met andere risico's) dan de doorsnee motorrijder. Nog een plaatje van de Flymaster 2013: Gezellie met z'n tweetjes loopend boven het strand...... En NEE , dit is geen photoshop werk ( zie ook
https://www.facebook.com/groups/197351623776884/photos/
) en nog een filmpie
http://vimeo.com/78017458
|
|
|
|