Gopro gaat niet aan

vissie

Berichten: 757
Maart 11, 2015, 21:43:34
edit2Rapporteer  
Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een probleem met mijn Gopro 3 Black.
Hij begon op eens uit te vallen en het rode lampje op de achterkant begon te branden.
Na herhaaldelijk de accu verwisseld te hebben deed hij het soms een paar seconde.

Echter doet hij nu helemaal niks meer. Ook na lang laden wil hij nog steeds niet aan. Ik heb geprobeerd op een firmware update uit te voeren maar hiervoor moet hij wel aan willen.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt.
bushmaster

Berichten: 151
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Maart 11, 2015, 22:45:56
edit2Rapporteer  
Alle tips van gopro zelf al geprobeerd?

How to fix itIf your camera is not powering on, there could be a fault with the camera, battery, SD card, or there could be a loose connection somewhere.  We have some tips for you to try that should clear up the issue for you.

Remove any BacPac accessories, the battery, and SD card from the camera.  Reinsert the battery only.  Press the power button.  If the camera powers on, your camera was frozen and you should be good to go now.

Format the SD card on your computer, instructions on how to do this can be found here.  Note: this will remove all recorded content on the SD card.  If you want the files on the card, make sure that you first save them to your computer.  Once the SD card has been formatted, reinsert it into the camera and try to Power it ON.If your camera doesn't power on, remove/reinsert the battery and charge the camera via a USB charger or your computer.  Don't attempt to power on the camera while it's charging.  You should see the red LED light on the front of the camera.  If it is not charging properly, try a different USB cable or USB source to try and get the front LED lit on the camera.  Once the charge light goes off, disconnect the camera from USB and power it on.  If it powers on, your battery was dead and just needed be charged.

If your camera doesn't power on after charging and it's a HERO3 camera, take a look at the back red LED.  If it's dimly lit, remove/reinsert the battery and try to power on the camera.  You may need to do this up to 10 times before the camera powers on.If you're still unable to get your camera to power on, you can contact GoPro Customer Support.
vissie

Berichten: 757
Antwoord #2 Maart 11, 2015, 22:51:05
edit2Rapporteer  
Ja heb de instructies gevolgd maar helaas. Toch bedankt voor de tip. 
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #3 Maart 11, 2015, 22:51:25
edit2Rapporteer  
Snellere SD klasse 10 kaart ipv klasse 6?
vissie

Berichten: 757
Antwoord #4 Maart 12, 2015, 00:03:38
edit2Rapporteer  
Heb twee kaartjes geprobeerd. Beide klasse 10 zoals gopro dat voorschrijft.

Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #5 Maart 12, 2015, 11:32:30
edit2Rapporteer  
Als niets lukt contact opnemen met GoPro. Heb dit ook een keer gehad en toen is deze netjes door hun gefixed.
vissie

Berichten: 757
Antwoord #6 Maart 12, 2015, 13:20:54
edit2Rapporteer  
Oke! Bedankt voor je reactie. Zie dat er alleen een engels contactformulier / telefoonnummer vermeld staat.

Zal een poging wagen!
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #7 Maart 12, 2015, 15:56:45
edit2Rapporteer  
Ik heb het ook een keer gehad. Heb toen de camera aangesloten op de pc en een software update gedaan. Daarna nooit meer last gehad.
vissie

Berichten: 757
Antwoord #8 Maart 12, 2015, 17:08:19
edit2Rapporteer  
Heb ook een poging gewaagd om de update uit te voeren alleen hier voor moet je hem volgens mij wel aanzetten toch? En dat wil dus helaas niet.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.