Straight edge
|
Bij maakt het veder goed gelukig maar.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Did not expect this! While pulling my 3rd megaloop it went a bit to mega. I think in combination with a gust my lines went completely slack and I came crashing down to the water. Can still remember the "Oh shit moment!" Now in the hospital and all looks good, just have some water in my longs, so they are keeping me for a overnight stay. Good luck for the rest of the competitors and a big thanks to all the people being worried! It's all good!
------------- Uitslagen
1e Lasse Walker 2e Kevin de Smit 3e willem van der meij 4e Linus!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Wel jammer dat het nieuws en programma's zoals Editie NL en totaal geen aandacht aan besteden. Had wel wat willen zien.
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
hart van nederland stond er wel bij, niet dat je daar zo blij van wordt wss. maar was nice, perfecte dag voor, geen regen alleen maar volgas wind, bestwel indrukwekkende sprongen gezien ^^
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb genoten, wat een spektakel. Vond eigenlijk wel dat die Zuid Afrikaan (wat is zijn naam ook weer ?) ook in de finales had moeten staan,, die vond ik erg goed
|
|
|
|
Skyline
Geen avatar
|
Hield me hart vast toen ik die crash zag. Lijkt gelukkig goed met 'm te gaan.
Iemand nou ideeën hoe hoog ze sprongen? Heb daar weinig van mee gekregen.
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Jerry zit in Brazilie - trainen voor VKWC Hoogste sprongen / kiteloops zaten zo rond de 18-20 meter volgens mij. Exacte hoogtes zal nog wel bekend gemaakt worden omdat ze volgens mij allemaal met een WOO tracker sprongen.
|
|
|
HuibN
|
Geen Woo uitslagen?
|
|
|
geloof68
|
Heftige crash idd
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Kaapstad had ik net gemist wat opzich jammer was ondanks mindere condities, dus vandaag maar naar Zandvoort gereden om te zien hoe hoog die gasten gaan en dat was hoog jeez wat een ballen. Wind was ook behoorlijk vlagerig wat Akkersdijk waarschijnlijk opspeelde.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Michiel, volgens mij zeiden ze op de livestream dat ieder board ge'woo'd was. En dat de data in ieder geval in de "after" filmpjes zou komen. Ik neem aan dat 'Woo' er zelf ook wel een postje aan zal wijden toch...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
De hoogste sprongen van de jongens die meedoen zijn zo ongeveer 15-18m, met een kiteloop kom je altijd minder hoog dus de hoogste loops zullen ongeveer op 12-13m gezeten hebben. De meeste rond de 10m. Je vergist je snel in de hoogte, ik zag gisteren ook nog een maatje van me bijna lijnlengte hoog springen (op zo'n 200m afstand). Was dus eigenlijk 16m (aldus de woo) en geen 20m.
Ik heb ook tijdenlang spronghoogte hoger ingeschat dan wat het daadwerkelijk is maar als je de camera beelden + woo data er bij pakt lijkt het toch redelijk te kloppen allemaal.
|
|
|
|
|
HuibN
|
Ik had het idee dat Ruben met zijn 7 meter behoorlijk overpowered was. Maar de sprongen zagen er heel gecontroleerd uit.
|
|
|
Celle
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik heb een deel van de livestream gezien, veel loops maar minder big air. Vind ik wel wat jammer. Zag er weer een mooie dag uit.
|
|
|
tgroot
|
Ik had het idee dat Ruben met zijn 7 meter behoorlijk overpowered was. Maar de sprongen zagen er heel gecontroleerd uit.
hij was met een 9
|
|
|
KappuhH
|
hij was met een 9 Sessie van Ruben voor de finale was met de 7. Overpowered viel wel mee. Maar had wel moeite om upwind te komen door de stroming.
|
|
|
DM2008
|
hij was met een 9
Sessie van Ruben voor de finale was met de 7. Overpowered viel wel mee. Maar had wel moeite om upwind te komen door de stroming. [/quote] Daarom snap ik niet dat ze dit in Zandvoort doen. Wijk Pier veel minder last van de stroming en zeker ook prima schansjes te vinden.
|
|
|