RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Twee weken geleden al opgehaald bij Barry van Stormchaser, uiteraard weer met topservice : De 2013 Razor in 10 en 7 meter met de freestylebar. Helaas nog niet mee gevlogen ivm vakantie.
|
|
|
Morres
|
me 15 meter Airush VRX, wil met 13 knopen op me twintip ook alleen maar upwind, met 11 knopen en een naish fish al aardig hoogte lopen, als je eenmaal op gang bent, blijf je snelheid maken, wel bizar met weinig wind
9mtr en 7mtr pure 2014 jeej Ja laat eens zien!
|
|
|
geloof68
|
Bewijs is inderdaad geleverd Maurice, enjoy! Ik zie ook bewijs van wat gras tussen de tegels, dat was een doodzonde in 1950.
|
|
|
Mojos12
|
Het regent kites . Mooi spul mannen !!!
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Net opgehaald. Kan niet wachten om ermee te gaan varen. vet!!! Tis dat bij mij de pot voor dit jaar bijna leeg is, anders had ik m ook gehaald.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik vind het bijna jammer dat er morgen goede wind is. Denk dat het net te hard is om de Fly te testen.
Eagle als ik je ooit tegen kom mag je hem weleens proberen.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik vind het bijna jammer dat er morgen goede wind is. Denk dat het net te hard is om de Fly te testen.
Eagle als ik je ooit tegen kom mag je hem weleens proberen.
Tof!
|
|
|
|
|
|
|
Morres
|
Bewijs is inderdaad geleverd Maurice, enjoy! Ik zie ook bewijs van wat gras tussen de tegels, dat was een doodzonde in 1950.
vinden ze hier in de buurt nog steeds :+
|
|
|
Remco86
Geen avatar
|
Vandaag nieuwe 2013 Cabrinha Switchblade 7m2 besteld voor € 645,-; kite only. Laat maar komen die pakketpost!
|
|
|
Mojos12
|
Het regent kites . Een verjaardags cadeau . Ik ben helemaal blij
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
daar is ie dan! met een beetje mazzel woensdag uitproberen (zoek nog een een lift, Dordt)
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Cool !! Ook gaaf dat de grafics in de pads doorlopen. Vind het altijd jammer om een mooi boardje met lelijke pads of wax te vernaggelen.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Nice heel mooi boardje!!! Behalve nieuwe gear zijn oudgedienden ook als nieuw uit de lappenmand gekomen... Rudo, Maarten.... En is een hele bekende van het eerste uur inmiddels ook weer op het water gespot na een bizar, bijna dodelijk ongeval vorigjaar. kortom goeiedingen dit jaar voor iedereen!
|
|
|
El Rudo
|
Boardje ziet er super uit, 2014 model. 5 tuttle boxen dus ik kan nog thruster uitproberen, ik begin maar met quad, plak ik de middelste dicht. De bodem heeft een beetje concaaf, ca.5mm tot aan de vinnen, het blijft OR! Kijken of ik de Mako carve kan ombouwen tot een surf carve :0
|
|
|
feddomw
Gast
|
Onwijs mooi board. Specs?
Trouwens, Tuttle boxen? Futures, no?
|
|
|
StevenHill
|
Futures denk ik inderdaad. Open finbox afplakken hoeft toch niet joh.
|
|
|
El Rudo
|
Onwijs mooi board. Specs?
Trouwens, Tuttle boxen? Futures, no?
6'3, 3.5kg epoxy / glas bamboe vineer, Future boxen. Voelt ontzettend stevig aan.
|
|
|