Yoram
|
Heb nu ook eentje met frontzip, flashbomb 5/3m maar adviseer ik je niet voor de winter. Overal wol aan de binnenkant behalve bij de armen en dat verschil merk je toch wel gauw.
|
|
|
geloof68
|
Ik ben vorig jaar pas overgestapt op frontzip. Bevalt mij zo goed dat ik er nog 1 heb bijgekocht . Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt en wat de prijs van dit pak is? Ziet er erg goed uit ! Tuurlijk, gewoon bij Gul. Ik stuur je een PM.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ben vorig jaar pas overgestapt op frontzip. Bevalt mij zo goed dat ik er nog 1 heb bijgekocht . ik wou dat ik die pakken aan kon trekken.... maar op het moment dat ik een beetje kracht zet met mn arm boven de 90 graden hoek dan zegt een van mn schouders: plop!!! Dus nogmaals de vraag: wie weet een 5/4 of warmer met backzip zonder cap/hoodie die oer degelijk is en niet van de volgende merken is: Ripcurl, Mistyc, O'neill, Quicksilver, NPX en C skins.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ben vorig jaar pas overgestapt op frontzip. Bevalt mij zo goed dat ik er nog 1 heb bijgekocht . ik wou dat ik die pakken aan kon trekken.... maar op het moment dat ik een beetje kracht zet met mn arm boven de 90 graden hoek dan zegt een van mn schouders: plop!!! Dus nogmaals de vraag: wie weet een 5/4 of warmer met backzip zonder cap/hoodie die oer degelijk is en niet van de volgende merken is: Ripcurl, Mistyc, O'neill, Quicksilver, NPX en C skins. Niet tevreden over die merken?
|
|
|
geloof68
|
Dus nogmaals de vraag: wie weet een 5/4 of warmer met backzip zonder cap/hoodie die oer degelijk is en niet van de volgende merken is: Ripcurl, Mistyc, O'neill, Quicksilver, NPX en C skins. [/quote] Ook nog kleurwensen?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik moet zeggen dat m'n E-Bomb die ik begin dit seizoen gekocht heb er al uitziet alsof hij 5 jaar gebruikt is. Nu is het wel zo dat ik een keer op m'n plaat ben gegaan over een stel rotsen, maar m'n ouwe Sola 3/2 zag er na 3 jaar nog prima uit.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Heb zelf de afgelopen winter overleefd in een Matuse Tumo hooded 5/4/3, weliswaar geen backzip maar wel heerlijk warm en soepel. En dat de cap vast zit aan het pak scheelt een koude nek bij een crash.. :-)
|
|
|
|
Straight edge
|
Net 5/4 mystic gekocht heerlijk pakje
|
|
|
D.D
|
Ik ben vorig jaar pas overgestapt op frontzip. Bevalt mij zo goed dat ik er nog 1 heb bijgekocht . ik wou dat ik die pakken aan kon trekken.... maar op het moment dat ik een beetje kracht zet met mn arm boven de 90 graden hoek dan zegt een van mn schouders: plop!!! Dus nogmaals de vraag: wie weet een 5/4 of warmer met backzip zonder cap/hoodie die oer degelijk is en niet van de volgende merken is: Ripcurl, Mistyc, O'neill, Quicksilver, NPX en C skins. Prolimit Mercury 6/4 is warm, beschikbaar in front en backzip
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Ik ben vorig jaar pas overgestapt op frontzip. Bevalt mij zo goed dat ik er nog 1 heb bijgekocht . ik wou dat ik die pakken aan kon trekken.... maar op het moment dat ik een beetje kracht zet met mn arm boven de 90 graden hoek dan zegt een van mn schouders: plop!!! Dus nogmaals de vraag: wie weet een 5/4 of warmer met backzip zonder cap/hoodie die oer degelijk is en niet van de volgende merken is: Ripcurl, Mistyc, O'neill, Quicksilver, NPX en C skins. Prolimit Mercury 6/4 is warm, beschikbaar in front en backzip Prolimit Mercury 6/4 heb ik ook. Heerlijk pak en lekker warm
|
|
|