Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Schel met de 11 meter, heerlijk gevaren sommigen hadden kouwe voeten en vaarden met zomer schoentjes, bikkelsssss
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
raar windje vanmiddag af en toe een windvlaag dan weer niks, maar een half uurtje redelijk kunnen varen met een regenbui. Nu is het weer opgeklaard en knalluh ze weer goed
|
|
|
@LaurenS
|
Gebeurt me niet vaak, maar helaas te weinig wind voor de 9m2.....voorspellingen laten me in de steek, boehoe
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat was lekkah zeg op Schellie. 20 knoopies en een mooi stabiel windje. En ook nog voor de buien naar huis vanwege verplichtingen. Meer van dit en dan een zonnetje en 10 graden erbij
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
LaurenS, Mooie achternaam hebben we he, hij is zelfs zo mooi, dat de vrouwen vragen of ze hem mogen dragen Ik ben te herkennen aan 9m Evo North (groen blauw).
|
|
|
the littleman
|
Ja dat dachten ik en Joosie ook! We waren rond 5 uur op schel en iedereen kwam eraf. Er stond denk ik nog 10 knp. Toch gaan pompen en na een half uur wachten stond er net aan genoeg om misschien weg te komen. Dus Joost had me in het water gesleurd met mijn 9 en Bert 1 minuut daarna met zijn 15 er stond op dat moment net aan 12 knp. Maar binnen 5 minuten waaiden het in een keer 28 knopen, voor mij nog net te houden, maar voor Bert niet! Gelukkig goed afgelopen op een scheurtje in zijn kite na. Daarna nog anderhalf uur heerlijk gevaren met een vari windje van 18/24 knp. Morgen avond misschien weer.
|
|
|
DM2008
|
Het was net aan op WaZ pier met 15 knopen. Redelijk lekker gevaren, in de vlagen in elk geval. En ach, tenminste weer even op het water gestaan
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
voortgang geboekt! ook even tijdje rond 1enen met 11m maar toen stak de wind alweer veel meer op en was net iets te krachtig voor mij dus daarna met 9 meter. en aardig wat bochtjes succesvol kunnen maken. wij waren ook net voor de regen in de auto blote voeten gingen op zich prima
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik was met zomerschoentjes en had op een gegeven moment wel koude pootjes brrrr. Volgende keer weer me warme winter schoentjes weer aan.
|
|
|
Eltimm
|
Vond het maar een raar windje, twee keer helemaal weggevallen, en rond 5-en stond iedereen te stuiteren onder een zwarte wolk. Ach, we hebben weer lekker gevaren, vandaag weer...
|
|
|
|
pewpew
|
werken jullie weleens?
|
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
He all,
hoe is op schellinkhout? Komen de verwachtingen (op windfinder superforecast) uit?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie vandaag op Schellinkhout. Was om 10.45 uur op schell maar er was niemand, wel zat wind en een zonnetje Top gevaren met de 11 meter, zelfs een one hand suuuperrr zwafra trooper gesprongen
|
|
|
joosie
|
Bas gewoon gaan staat mooi windje voor je Hopelijk kan ik zondag weer, de wind gaat een rondje maken naar N-O-Z eindigt weer zondag op zuidwest
|
|
|
the littleman
|
(kitehigh_kitesmiley)Hey Joos het zonnetje begint weer te schijnen! Gaan we gaan?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
topsessie vandaag zeg 25 knopies met de 11. wel ouderwets harde klapper gemaakt op 6 meter hoogte met je rug naar de kite verkeerd sturen en dan zo naar beneden storten aahhhh.
|
|
|
|
bwensveen
Geen avatar
|
@littleman en joosie, Ik heb op het water gestaan, het ging weer iets beter. Ik mag niet ontevreden zijn. Waar waren jullie nou?
|
|
|