Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gisteren zagen de voorspellingen voor aankomende week er nog top uit. Vooral de woensdag en aankomend weekend. Nu is alles weer naar beneden bijgesteld en is er geen wind meer te vinden de komende 8 dagen. Tjezus, wat een dramaherfst tot nu toe
|
|
|
Giertje
|
John zet die ouwe meuk gewoon op markplaats, maar voor een zacht prijsje wil ik het ook wel over nemen. er komen vast weer betere tijden.
|
|
|
|
Giertje
|
Wil ik iets zien wat er niet is of zijn er kansen morgenochtend?
|
|
|
@LaurenS
|
Wil ik iets zien wat er niet is
Yep
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
En vrijdag in de ochtend misschien nog kansen 14-20knts Z-ZO
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
*Huilt zachtjes in bed*
bijgevoegd: Ensemble verwachting KNMI t/m volgend weekend.
|
|
|
roelandp
|
Morgen 07:30 zonopkomst. Wie gaat er kiten? Zit te denken over medemblik of enkhuizen ... Maar moet vroeg want om 10.00 kakt het al weer in....
|
|
|
Ride
|
Vandaag toch maar niet gegaan. Weer geen wind. Nu alle hoop gezet op woensdag. Vooralsnog is er wind voorspeld. Mag nu wel weer eens gebeuren. Weet niet eens meer hoe het moet
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga ook maar op zoek naar een andere hobby .... .de hele week vrij geweest niet een keer kunnen kiten ... en dat in de herfst...... wel gezellig met mijn vrouw een paar dagen naar limburg geweest . En zonder de stress dat het wel eens zou kunnnen gaan waaien... (want dat doet het de komende tijd toch niet) Morgen nog even een dagje fietsen op Texel ...maar neem wel mijn kitegear mee ...want je weet maar nooit.
|
|
|
|
roelandp
|
@Ride ik zag in december Sal / Cabo voor 500 euro inclusief vlucht / appartement zat er ook al aan te denken...
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
500 euro? Klinkt niet slecht. Waar te boeken? Heb je een link?
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Haha, december kan ik niet. Staat al iets gepland in januari. Maar veel plezier als je gaat
|
|
|
Huik
Geen avatar
|
Morgen 07:30 zonopkomst. Wie gaat er kiten? Zit te denken over medemblik of enkhuizen ... Maar moet vroeg want om 10.00 kakt het al weer in....
Ik zie dit wel zitten. Ga jij nog?
|
|
|
thelastV8
|
Iemand wakker voor medemblik?
|
|
|
Repete
|