@LaurenS
|
@ Erik :Mais non, heb wel hoog gesprongen maar vriend Bassie ga ik niet overtreffen.
|
|
|
|
DM2008
|
Lekker gevaren vanochtend op IJmuiden, had wel wat meer wind mogen staan maar ach er was wel zon
|
|
|
bredo
|
ik was wat under powered met de 7 meter, maar toch weer even gevaren..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij ging lekkerrrrr op Schel met de 9m, eerst met het waveboardje en toen het wat harder werd de twintip gepakt Aan het eind van de sessie nog even met Sonic 11m van Sven gespeeld , dat vaart wel relaxed hoor en gaat lekker hoog met een lekkere hangtime alleen het landen was nog effe een truukkie, ik kletterde een paar keer hard naar beneden schijnt dat ik de bar teveel aan trek . Vanavond denk even knutselen ik heb de fireball spullen binnen
|
|
|
pewpew
|
gaan er mensen morgen aan het eind van de dag naar zee of schel?
|
|
|
DM2008
|
Jij ging pompen toen ik wegging? Blauw/gele Pivot?
|
|
|
bredo
|
Jij ging pompen toen ik wegging? Blauw/gele Pivot? Denk het niet, heb een oranje pivot. Ik was bij de bunker..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
gaan er mensen morgen aan het eind van de dag naar zee of schel? Ik weet het niet hoor Rik, wordt een zooitje takkeweer denk ik.
|
|
|
pewpew
|
gaan er mensen morgen aan het eind van de dag naar zee of schel? Ik weet het niet hoor Rik, wordt een zooitje takkeweer denk ik. En koud.. Mm twijfels, lang niet gekite maar het gaat wel spoken ja.
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
gisteren middag bunker met oli4k gedaan en idd nog 1 andere kite, maar dat was jij dus Bredo Ik was met de 9 dit keer. Later opgekruist naar pier alwaar een ge-releaste kite met scheur dreef. Zag er pijnlijk uit, ik wilde met mijn domme hoofd de kite gaan redden, maar werd bijna ingesloten door de lijnen ervan, en toen ik eromheen rende viel mijn eigen kite in het water naast de gereleaste kite. gelukkig liep dat goed af. Weer geleerd: beter analyseren, die kite met scheur ging nergens meer heen, gewoon voor eigen veiligheid kiezen. Bunker / Pier was wel weer lekker met deze springtij nawee mooie vlakke stukken. Kijken wat de zeewater temperatuur nu gaat doen met komende week vorst. BRRRRRRRR.
|
|
|
ErikFanatic
|
Als ik buienradar en de voorspellingen nu bekijk denk ik niet dat het in Nederland tot storm gaat komen. De hoeveelheid buien op de radar is ook niet wat ik verwacht had met alle horror nieuwsberichten in de media. Helaas vanmiddag andere verplichtingen
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Vandaag zoals het er nu uitziet voorlopig laatste kitedag daarna wordt het flink kouder.. Nog bikkels die naar de bunker gaan vandaag?
|
|
|
Repete
|
Vandaag IJmuiden in de middag
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag zoals het er nu uitziet voorlopig laatste kitedag daarna wordt het flink kouder.. Nog bikkels die naar de bunker gaan vandaag?
Denk dat het weer een typisch zaagtanden windje gaat worden.,die vele buitjes op de Noordzee als oorzaak daarvan. Ik denk dat ik um skip maar wie weet als de buitjes meevallen
|
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Was goede wind en hele middag zon op IJmuiden! Iets vlagerig.
|
|
|
|
pewpew
|
Nog meer mensen die dromen over kiten?
|
|
|
DM2008
|
En aan het bidden voor wind!!
|
|
|
|
gyttja
|
Bij ons moet je eerst door het ijs heen. Alleen de vaargeul is nog open. Als het lekker blijft vriezen en er dan een bak sneeuw valt ben ik ook blij, snowkiten!!!
|
|
|
|