Haring High Richardt
|
Vraagje, licht er ijs bij schellinkhout? Ijs is helemaal geen probleem op schelli, laat hier onze local Jerrie v.d. Kop zien, Dusssssssssss Knalle met je kadaverrr Pjijden !!
http://vimeo.com/18962643
|
|
|
|
|
pewpew
|
Gaat weer de goede kant op hoop dat winter 2017 weer voorbij is na deze week
de voorspellingen zijn inmiddels weer bijgesteld
|
|
|
larsjeee
|
Morgen nog mensen kiten? en waar?
|
|
|
|
Kiteaddict
|
Iemand morgen mee naar autostrand.? (Warme douches)
|
|
|
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Morgenochtend nog die-hards op schelli? Ben er rond 9.00/9.15u in de hoop dat er voldoende wind is om mijn eerste hoogtemeters op mijn WOO te zetten.
|
|
|
|
|
bredo
|
Nog wat aan je bochtentechniek werken en je kan zo mee met de kernploeg Altijd maar op het water die Haring!
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Vanochtend gekeken naar actueel... was niet veel en twijfel de laatste tijd aan de nauwkeurigheid van ActueleWind.nl. Iemand ter plaatse met windupdate van schelli? Webcam ligt er in de winter nl ook uit en moet toch wel 5 kwartier enkele reis rijden...
|
|
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Voor wie nog wil. Kom net van zee af bij Ijmuiden, prima te doen!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even lekker uitgewaaid met Coos Zok op schelli , 11 meter, Thechiese kerkdeur, zonnetje, 5 man op het water wat een drukte en div Badt Gastuh die mij aan een Matras willen helpen (snap niet waarom eigenlijk)
|
|
|
Giertje
|
Misschien zag je er niet al te uitgeslapen uit!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Misschien zag je er niet al te uitgeslapen uit! Dus dat was het Gellukig spring je met een Thechiese kerkdeur net zo makkelijk als met een Matras
|
|
|
Jeroen Schoots
Geen avatar
|
Goed bezig Richard,wellicht omdat de fly matrassen in bulk vorm aangeleverd worden,hier en der fly propaganda erbij en bassie is blij,want alles is voor bassie
|
|
|