|
Giertje
|
Hoi nu het toch niet waait ben ik begonnen aan mijn winterproject maar ik heb even wat advies nodig. Hoe breed en hoe dik moet ik de boom maken? Alvast bedankt.
|
|
|
pewpew
|
Hoi nu het toch niet waait ben ik begonnen aan mijn winterproject maar ik heb even wat advies nodig. Hoe breed en hoe dik moet ik de boom maken? Alvast bedankt.
zo dik als je leuter
|
|
|
audi
|
Ik heb vandaag nieuwe heel warme schoentjes gekocht zodat ik eerdaags ook het water weer in kan zonder kouwe voeten, dus binnen kort weer aanwezig ,
|
|
|
gyttja
|
Een spankeltje hoop op dinsdag.....
|
|
|
@LaurenS
|
Een spankeltje hoop op dinsdag.....
Mij niet gezien ,koud en nat . Woensdag ziet er nog beter en kouder uit
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben wel een beetje klaar met het weer hier, kites liggen lekker op zolder en ik ga in the stand by modus
|
|
|
|
gyttja
|
Morgen middag Enkhuizen
|
|
|
Giertje
|
Helemaal te gek nu op de nos app Obama aan het kitesurfen.
|
|
|
|
pewpew
|
Kansen voor zondag
|
|
|
|
gyttja
|
Of het moet even doorsneeuwen, dan haal ik mn snowboard uit de motteballen.
|
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Nog mensen naar Enkhuizen morgen? 3 graden en een lekker oostenwindje, goed te doen dus!
|
|
|
the littleman
|
Morgen mooi snowkite! Er is net behoorlijk wat gevallen hier;)
|
|
|
pewpew
|
Nog mensen naar Enkhuizen morgen? 3 graden en een lekker oostenwindje, goed te doen dus! Ik ben wel van de partij yorim. Hoelaat?
|
|
|
Kemperman
|
Ik zit zelf ook te denken aan Enkhuizen of Medemblik. Hoe laat ben je van plan te gaan Yorim?
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik zag net dat het bij het surfstrand vol ligt met ijs, bij het normale strand valt het denk ik wel mee. Zit er aan te denken om rond een uur of 10 heen te gaan
|
|
|
Giertje
|
Geen paniek op Edam is geen ijs dus er kan gewoon gevaren worden. Dus kom onder je steen vandaan en gaan!
|
|
|
Kemperman
|
Is Medemblik wel vrij van ijs? Op zich is een stukje door ijs lopen ook geen ramp.
|
|
|
pewpew
|
Is Medemblik wel vrij van ijs? Op zich is een stukje door ijs lopen ook geen ramp.
Enkhuizen lijkt mij de betere optie als we ijsvrij willen
|
|
|
Kemperman
|
Enkhuizen is prima. Hoe laat wil jij er zijn? Ik zat zelf aan 10a11uur te denken.
|
|
|