Eckhardt
Geen avatar
|
[/quote] Niet bang zijn, morgen is er weer een vlucht [/quote] Terug naar amsterdam ;-)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heeijk gekte met de 7m, iets van 50 man bij de bunker dus dat viel mee. Dinsdag weer een vrije dag jippie. Nu klaar voor de arbeid.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
De beste dag van het jaar tot zover . Heerlijk eindje 28-35 knopies af en toe een beetje zon erbij Top
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was bij de bunker weer gezellig druk. Ook de fotograaf van kitepaparazza was weer aanwezig en zal weer de nodige mooie foto's geschoten hebben.
|
|
|
|
Tony-G
|
Het was weer een top en gezellige sessie op schellinkhout. 7 meter was meer dan genoeg. Op het eind hebben Henk en ik wat op de parkeerplaats gevonden. Heeft iemand iets vergeten om mee te nemen? Neem contact op met mij.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top dagje ...niet al te druk en een lekker windje ,hopelijk meer van zulke dagen.
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Inderdaad gezellige drukte bij de bunker. Blijf het een bijzonder lastige sport vinden..
|
|
|
pewpew
|
Nog gegadigden voor vanmiddag en waar?
|
|
|
|
|
|
pewpew
|
topsessie ijmuiden
|
|
|
|
ZOAB
|
Topsessie bij Aloha. Bij bunker was niemand ??
|
|
|
Giertje
|
Koop eens een nieuwe bril ik was daar met mijn vrouw daar aan het wandelen en ik heb toch een gast zien kiten
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Blijft gevaarlijk met storm alleen op het water,in een redelijk hoge sprong In 1 keer een harde vlaag een ruk aan mijn kite werd horizontaal door de lucht getrokken en landde plat op ondiep water, raakte de grond gelukkig niet met mijn hoofd, paar minuten duizelig en daarna met moeite mijn kite binnenhalen. Gelukkig ongedeerd en trommelvlies nog heel na dokterbezoek
|
|
|
Haring High Richardt
|
Henk doe je wel voorzichtig, je ben ook geen 18 meer en tegenwoordig vader Koop eens een nieuwe bril ik was daar met mijn vrouw daar aan het wandelen Wandelen ? Kites verkocht ?
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik kan woensdag .....eindelijk ........is de wind op
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik kan woensdag .....eindelijk ........is de wind op
wat n ellende.... ben ook niet meer geweest sinds sardinie... ik kan vast niet meer...
|
|
|
|
|
|