Yoram
|
Wind ziet er in het weekend nu weer mooi uit (WGpro geeft rode kleurtjes), Tobias heeft het trouwens over morgenochtend, 30kn Edit: ik ga me pakken even snel drogen...
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Neeltjeren. Slufter is iets te ver... moet 's avonds weer die kant uit.
|
|
|
Yoram
|
Wind is aan, Kijkduin hiero!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Iemand enig idee hoe hard het nou waait. Want rws HvH vertrouw ik niet.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Iemand enig idee hoe hard het nou waait. Want rws HvH vertrouw ik niet.
Dat gevoel heb ik ook als ik hier naar buiten kijk...gebeurd wel vaker. Apart
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Nu dikke wind op Sluf, hoor ik. De vraag is voor hoe lang. Ik ga niet rijden. Morgen weer.
|
|
|
geloof68
|
Ik blijf ook thuis met deze afnemende wind.
|
|
|
|
Faxie
|
Ik vond het tegenvallen... vroeg in de ochtend was wel goed, maar wind nam toch aardig af. Droogpak was wel erg warm voro vandaag trouwens. Ik had het kouder verwacht. En wat was Borssele weer choppy zeg
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Vanmorgen lekker windje op Sluf, 22-28 knopen oid. Heerlijk gevaren met 7m en waveboard. Rond 12 begon het af te nemen. Toen ik weg ging was het nog 18-20 knopen. Weer een sessie de boeken in
|
|
|
|
Faxie
|
Nja na het bekijken van wat windmeters was het duidelijk beter in het Noorden. Nouja morgen beter
|
|
|
geloof68
|
Morgen, André?
Ik laat het vanavond weten Loek!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
De wind viel even weg maar was aardig zowel slufter als playa goed bevolkt en geen over kill als de afgelopen weken
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
voor degene die zich afvragen waarom er een ambulance op de Slufter was begin van de middag, een Duitse kiter had z'n arm uit de kom. Arme jongen verging letterlijk van de pijn. Heb 'm naar het strand geholpen en een beetje geholpen met spullen inpakken en naar boven dragen.
Qua kiten was het een beetje rommelig, wel hele mooie lijnen iets naar buiten in zuidelijke richting. Het ziet er naar uit dat zich daar een huge zandbank vormt met een stroomgat langs de huidige slufter. Gelukkig stond de grijns van de hoogwater hagel sessie van vorige week nog op mn bekkie!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Viel inderdaad qua win.d alles mee, wat dat betreft weer eens goed gegokt... Was naar Bdam gereden omdat ik daar mn nieuwe kite zou ophalen (wat helaas niet doorging). Goed gepowerd gevaren met de 11, rond 25 knopen...maar ging allemaal niet erg lekker en ik vond het koud! Zelfs met wanten en schoentjes aan!
Ook niet druk trouwens...
|
|
|
Yoram
|
Hier was het ook weer prima te doen met zowel de 7 als de 9, tot 13:30hr gekite. In de hagelbuien zonder zonnetje begint het nu ook frisjes te worden zonder schoentjes. Nu maar is zien wanneer de wind morgen het gunstigste is.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Op de playa was het heerlijk. Niet te druk en goede wind. Begint wel fris te worden aan de handen. Toch maar eens de handschoenen van zolder halen.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Slufter was .... heeeeeeeeeerlik!
|
|
|