sanderw
Gast
|
Denk woensdag meer kans
|
|
|
flupje
|
Was een top dag @ de Slufter! Heel de dag goed gepowerd met de 14m gevaren. Aan het eind nog even met de 13m Edge van Roland gevaren. Dan merk je wel dat er 6 jaar verschil tussen de Edge en mijn Cabrinha zit. Misschien toch maar tijd voor een upgrade...
Toevallig een rode cabrinha ?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was een top dag @ de Slufter! Heel de dag goed gepowerd met de 14m gevaren. Aan het eind nog even met de 13m Edge van Roland gevaren. Dan merk je wel dat er 6 jaar verschil tussen de Edge en mijn Cabrinha zit. Misschien toch maar tijd voor een upgrade...
Toevallig een rode cabrinha ? Jazeker!
|
|
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
iemand vandaag nog? markus.. waar? hoef vanacht pas te werken en ben weer veeeeel te vroeg wakker (dan maar ff varen haha)
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik ben van plan wel weer effe te gaan Woensdag, als het niet te koud is tenminste.
Zal wel een temperatuurschok zijn na een paar maanden in de tropische hitte. Voor ons is 8-9gr gewoon warm, is je Matuse nog heel?
|
|
|
geloof68
|
Oeioeioei, Rob is terug. Nu moeten we weer op onze woorden gaan passen.
|
|
|
KiterHans
|
Morgen ook maar eens op de sluf kijken .....lijkt wel herfst komende dagen...moet alleen nog wel ff op wintersport over 2 weken, das dan wel wat minder met de zuid Fohn
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gek, wind is volgens de meters wel 35-30 knopen...maar voelde veel zachter.....hooguit 25...of lag dat aan mij... Ik vaarde ook wel het kleinst met de 7, meeste met 9 of zelfs Markus met 12...
Wilde allemaal niet erg lekker.....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik was op de Westerschelde, maar vond de wind wat schommelen en onvoorspelbaar... Nu is het daar vaker vlagerig, maar dit was toch iets anders.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was wel een mooie voorjaarsdag op Sluf! Maar wind was beetje aan/uit inderdaad.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Zeker een mooie dag zeg!! En tot 18:00 licht, dat gaat weer de goede kant op. Prima gevaren met de 7m, maar had ook wel t gevoel dat t groter kon. 9gr, zon en wind was t snipperen meer dan waard vandaag!
|
|
|
pallo
|
was weer lekker vandaag op de sluf! 11m2 deed het weer prima
|
|
|
HDFrank
|
Nog lui op de zand brommert vandaag?
|
|
|
|
geloof68
|
Gaat 't nog een beetje waaien dit weekend?
|
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat doet het tij morgen?? Volgens mij is de site getij.nl uit de lucht
Het wordt afgaand tij morgen. Met een beetje geluk blijft de poel redelijk vol staan. Is dat niet het geval is het vanaf een uur of één feest bij de zandbank.
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
hoog rond 16:00 +165 nap op zaterdag en zondag (alleen zaterdag uurtje eerder.)
maak je geen illusies, de poel op Sluf loopt tegenwoordig pas vol bij 130/140+ dus pas laat in de middag en het water blijft niet meer staan. lijkt wel of de poel hoger is komen te liggen. dit is althans mijn ervaring de laatste tijd. Moet ik wel zeggen dat het veelal Zuid is geweest dus weinig opstuwing van water.
|
|
|