Straight edge
|
Hoop dat dit een grap is kwaa prijs dan
|
|
|
|
rocket man
|
krijg je er een gratis uitvaartverzekering bij?
|
|
|
hotwing
Geen avatar
|
Ik heb de beste adverteerder gemail met wat vragen. Het is mij wel duidelijk dat deze verkoper er totaal geen probleem mee heeft deze set aan een volkomen beginner te verkopen.
|
|
|
|
Straight edge
|
Staan nu heel veel sets op vanaf 2001 en 2007 erg veel deze is ook mooi
|
|
|
|
Spoon
|
Er staat een N op de foto. de tweede letter is niet zo duidelijk. Het kan een A zijn. Het is wel een heel kaal design. Ik ben bang dat dit echt behoorlijk oud is.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Leer je klassiekers, dat is de 2002 Wipika Airblast. Was toen zijn tijd ver vooruit, maar nu......
|
|
|
Spoon
|
Ahh.. tis dus een deel van een N.. Een W .. Onze wandelende database weet het gelukkig. Had die niet een pols leash?
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik heb de verkoper de mail gestuurd ....
Ik kreeg de link naar deze advertentie van iemand die op zoek is naar een beginnerset. Deze kite werd hem aangeboden inclusief trapeze en board voor weinig.
|
|
|
|
|
|
|
|
Big Vin
|
Die had ik ook al gezien, KOOPJE!!!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Dit is wel weer een prijswinnaar inderdaad. Ik had nog ergens een topic over Belgen die erg hoge prijzen verwachten te krijgen voor hun gebruikte spullen....
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Pfff, moe word je van die marktplaats verkopers. Vandaag kwam een 16 jarige cursist heel blij zijn nieuwe aankoop laten zien die hij zonder overleg gekocht had. Was een 10m die de vorige eigenaar 3 jaar geleden gekocht had. Maar het blijkt helaas een 2003 vierlijns North Toro te zijn met een half versleten bar waar alle grip van verdwenen is en een te grote trapeze met verkeerde spreaderbar.
Ben bang dat we een knokploeg in moeten schakelen om zijn geld terug te krijgen want de verkoper weigert in alle toonaarden om de verkoop terug te draaien. Best sneu om zo de spaarcenten van een kind af te troggelen.
|
|
|
Straight edge
|
Top kite
Heb hem gemaild wat krijg ik terug Ha Ray, ik adverteer de kites als beginnerskites omdat ze zo gedateerd zijn. Groeten!
|
|
|
robberthesp
|
Pfff, moe word je van die marktplaats verkopers. Vandaag kwam een 16 jarige cursist heel blij zijn nieuwe aankoop laten zien die hij zonder overleg gekocht had. Was een 10m die de vorige eigenaar 3 jaar geleden gekocht had. Maar het blijkt helaas een 2003 vierlijns North Toro te zijn met een half versleten bar waar alle grip van verdwenen is en een te grote trapeze met verkeerde spreaderbar.
Ben bang dat we een knokploeg in moeten schakelen om zijn geld terug te krijgen want de verkoper weigert in alle toonaarden om de verkoop terug te draaien. Best sneu om zo de spaarcenten van een kind af te troggelen.
Doe zelf ook research naar wat je koopt... ff googlen en je weet dat het een slecht koop is. Je kan niet alles bij de verkopende partij neer leggen.
|
|
|