|
Sennick
|
Ha ha .... kan de 6 mtr weer eens uitgelaten worden.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hopelijk is iedereen verstandig genoeg om aan de kant te blijven als het te hard waait voor hun niveau.
|
|
|
|
Yoram
|
Donderdag windkracht 7-8 Dus geen wind voor beginners en ik bedoel dan met name mensen die dit (voor)jaar les hebben gehad.
Sowieso ook (de avond) een no-go voor de gene die niet al te vaak met hardere wind op het water hebben gestaan. De avond word episch voor ons met een gemiddelde van 30+kn :-D
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
lekker beuken met de vegas 12m Zo breng je beginners op een slecht idee lijkt mij
|
|
|
Marko
|
Jajaja LOS gaan we weer Lekker aan de 7m als het 30 - 45kn waait!!
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
lekker beuken met de vegas 12m Zo breng je beginners op een slecht idee lijkt mij Tja, het is natuurlijk een geintje. Maar kan vervelende gevolgen hebben. Er zal er maar één stom genoeg zijn te denken dan kan ik wel met een 9 het water op....
|
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Wat Jan zegt! Ik ga vanavond mijn 8m even afstoffen. Whoohooo
|
|
|
DerVegas
Geen avatar
|
Nog iemand in NH die toev. een 7 of een 8je torchje over heeft voor een sicke avond sessie??? de mijne is overleden en begraven Brokken is dokken! Moet geknald worden worden.
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Heb ik net een 15 m gekocht omdat de wind zo k is, lekker de 6 uit de tas, die weet ook niet meer hoe dat voelt
|
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
aah toch nog wezen kiten moet zeggen na 4 lesjes te hebben gehad ging het best aardig met de gehuurde 7,5m paar mooie rakjes gemaakt op brouwersdam. happy
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Geen beginnersweer staat er toch in de titel... Of is dat alleen op mijn scherm?
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Er was zelfs een klasje bezig dus ja welk signaal wordt er van de scholen al afgegeven?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Er was zelfs een klasje bezig dus ja welk signaal wordt er van de scholen al afgegeven?
Serieus? De bekende club? Ik zag op Scheveningen vanmiddag ook een busje staan van de school die meestal aan het klooien is.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ook op Mirns werd er weer ouderwets lesgegeven door een kiteschool van onze fijne oosterburen. Constante wind viel nog wel mee, maar de vlagen zaten rond de 40knts.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Ja en daar komt bij dat die cursisten straks na afloop van hun 3 lesjes cursus zelf ook aan de gang gaan met dergelijke omstandigheden...
|
|
|