et1961
|
Vergeet je AK47 niet mee te nemen
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Oman is een politiek stabiel land, dat zelfs als zeer gastvrij naar haar bezoekers bekend staat.
|
|
|
|
et1961
|
Oman is een politiek stabiel land, dat zelfs als zeer gastvrij naar haar bezoekers bekend staat.
Hebben ze die daar in die regio, dat wist ik niet... En is het daar in de zomer niet veel te warm?
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Ik ga je vanmiddag appendages waterragger.
Ja ET1961, van wat bekende zelfs gehoord dat t regelmatig voorkomt dat je uitgenodigd word om bij mensen thuis te overnachten of mee te eten. De stabiliteit komt doordat ze een vorst hebben die de olierijkdommen relatief eerlijk verdelen en er dus weinig armoede is. Wat een rechtvaardig vorst allemaal wel niet voor elkaar kan krijgen he. Qua temperatuur, langs de kust valt dat erg mee, ook als gevolg van de wind die er dan staat.
|
|
|
michaB
Geen avatar
|
Ik ben er vorig jaar geweest, begin mei. Super gastvrij volk en je kan er makkelijk zelf rondrijden, hebben wij ook gedaan, zelfs met kinderen. Had ook mijn kite bij, maar slechts 1 lichtwind sessie gehad, ben echter ook een tijdje in het binnenland geweest. Zeker doen zou ik zeggen!
|
|
|
Nature
|
Ik zat er ook aab te denken voor nederland kitetravel maar is denk ik moeilijk te verkopen.
Wel toffe spots en in juli veel wind 30-40 kts!
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Dat lijkt me echt een super vet idee Gillion. 8 man, 3 4x4 paar tentjes en gaan.
|
|
|
et1961
|
Dat lijkt me echt een super vet idee Gillion. 8 man, 3 4x4 paar tentjes en gaan. Of een dikke camper met AC en een douche
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Je haalt t avontuurlijke er dan wel een beetje uit. En denk dat een camper huren daar 1) niet goedkoop is en 2) het off road gehalte wordt dan ook wel wat minder
|
|
|
et1961
|
Tja, daar heb je gelijk in, maar een beetje comfort is ook wel lekker. Wild kamperen met je 4x4 en een tentje ben je zo beu als er geen voorzieningen zijn.
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Daar heb je gelijk in. Daarom is t plan ook om om de paar dagen een nachtje in luxe te overnachten.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Lekker primitief is het mooiste wat er is bij zo een reisje. Maakt de beleving. Luxe heb je thuis wel
|
|
|
Kiteaddict
|
Dit jaar al plannen maar volgend jaar zou ik gegarandeerd met je mee gaan! Super plan en Afrika combi is iets dat ik heel m'n leven al wil.
|
|
|
Caspian
|
Anton, Al verder geraakt met de planning? Lijkt me wel een heel cool concept... Ben er ook wel geïnteresseerd naar...
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Ja ben druk met plannen. Maar voor meest ideale situatie zou ik 2 4x4 mee willen, stukje veiligheid mocht er iets met de auto's gebeuren. Denk dat deze zomer mss iets te kort dag is maar wie weet.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Heel vet land met een kust die veel mogelijkheden bied. Blijf wel ruim uit de buurt van de jemenitische grensstreek. Enneh hou er rekening mee dat de Indische oceaan zijde behoorlijk sharky is.
|
|
|