Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
De Naish Dash lijkt qua vaareinschappen veel meer op de Dice dan de Pivot. Zeker als je van de Torch komt. Ik heb ook lang getwijfeld wat ik zou kopen. Dice, Pivot of Dash. Mijn kitematen vliegen al heel hun kiteleven North en Duotone en varen nu bijna allemaal de Dice (zijn afgestapt van de Vegas). Na het nodige testen en advies van een aantal shops heb ik toch voor de Dash gekozen, die past goed bij mijn vaarstijl en ... dat doe ja als je al 14 jaar zo’n beetje alles van Naish gevaren hebt. Ik vaar nu 9 maanden met de Dash en ben erg blij met de kite ... op 1 ding na, het drukverlies bij de low-end en slecht getimed sprongen (mijn ervaring met het 2017-2018 model). Voor de rest doe ik er alles mee wat jij beschrijft (loopen, darkslides, af en toe uithaken en big air ellende). En ja dat kan ook allemaal ook met de Pivot ... maar de “kenners” hebben me overtuigt dat de Dash me meer zou uitdagen dan de Pivot.
Maar eerlijk is eerlijk. Als ik niet al alles van Naish had dan zou ik vrijwel zeker voor de Dice hebben gekozen.
Succes met je keuze. Ga ze vooral allemaal testen, er zijn testdagen zat momenteel.
|