|
|
Wimpie
Gast
|
Morgen nog iemand naar Zuidje? Ik wil een beetje op tijd starten: rond 3 uur neemt ie af.
|
|
|
martimor
|
morgen rond 12 uur (hoop eerder) aanwezig @ blauwtje, lekker vlak achter het dijkje wordt alleen niet echt warm
|
|
|
martimor
|
hey, super. bedankt, zitten een paar zeer mooie tussen thnx voor alle moeite
|
|
|
Gj
|
dag 3 van Tarifa, ALWEEEEEER wind, en 16 graden en dikke zon... en het mooiste is nog, morgen weer wind hehehe nu wel met de 10 maar goed beetje freestylen zat ik wel op te wachten.. veeeeel plezier jongens!
|
|
|
martimor
|
Nog niet aan de schijterij Zo te lezen dit keer geen last van Have fun.
|
|
|
Mutantbasse
|
Leuke fotos en wat staat die kahoonatje er vaak op muhaha Ga wel even sfeertje proeven op blauwe denk niet dat ik ga kiten ben behoorlijk grieperig en volgende week praktijk examen
|
|
|
martimor
|
zooooo, gevoel in mn tenen begint weer terug te komen. maar toch dik 2,5 uur lekker kunnen varen. op het laatst ging die wel uit.
was weer rete gezellig
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ben naar Mirns gegaan: op Zuidlaardermeer was het zeer vlagerig: van 4 naar 18 knoopjes vanmorgen. Mirns was goed te doen, hoewel meer luitjes dan verwacht.
|
|
|
martimor
|
Morgenochtend om 10 uur aanwezig bij de blauwe... Moet om 12 uur weer opruimen, moet naar een verjaardag. Waait nog iets harder dan vandaag. En iets kouder, maar ik ga toch ff 1,5 uur knallen.
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm 10u wel wat vroeg.. wel de dikste wind.
ik denk dak tegen 11u 12 u aankom. maar alsk nou echt vroeg derbie ben benk derbie
|
|
|
AirtimeEddy
|
Mmmmmmmm denk dat ik ook maar naar blauwe ga Hoorde dat Rico naar Delf zijl wou maar ik vind het veel te gevaarlijk met die stroming enzo!!!!! weet het nog niet BBBBBBlauwbekken of DDDDDelfie
|
|
|
martimor
|
kom net van de blauwe, en heb ff staan meten, lekker windje dat wel maar FAKING KOUD... mn auto gaf -3,5 aan en met die oostenwind voelde het nog wat frisser. ben maar heel verstandig naar huis gegaan, brrrr vanmiddag 2 graden, dus das te doen, maar heb gain tiet den.
|
|
|
skyhigh as a
|
zooo net wakker, lekker zonnetje!! effe wa eten koffie en arie en dan heen jammer martimor
|
|
|
AirtimeEddy
|
delfie here we come
Blauwe suks!!!!!
|
|
|
AirtimeEddy
|
ik ben homo wisten jullie dat?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Is Zuidlaardermeer te doen vandaag?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Is Zuidlaardermeer te doen vandaag?
NEE...ut vriest. Beetje lastig als je moet depowderen en je depowerkoortje zit vol ijs.
|
|
|
Gj
|
hmm vandaag weer 17, graden en volle zon met een goede 18 - 20 knopen wordt weer een lekkere dag!
|
|
|
Walt0r
|
Delfzijl was erg vet, vlak water, verderop wat golfjes, constante wind, lekker zonnetje, niet al te koud water. bijna 3 uur non stop kunnen stampen. Je zou nou maar naar blauwe zijn gegaan zeg.... dan baal je
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Morgen nog iemand kiten?
|
|
|
skyhigh as a
|
supertje vlak en dikke ruige wind voor de 12m, heerlijk in de zon 4 uur lang geknald op blauwe! jullie hebbe wa gemist
|
|
|
Shark
|
Was zeker een geslaagde middag op blauwe! maar ga deze week wel achter een paar andere handschoenen aan en doe er ook maar een cap bij
|
|
|