Micky
|
Hee Hans, hoe zit het met onze uitnodiging... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
PeeWee
|
Ben van plan morgenochtend naar Andijk te gaan. Als de wind er is (en niet te hard regent) ben ik er hopelijk om half 10 tot een uurtje of twaalf.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
natuurlijk mogen jullie ook komen micky we spreken gauw af om lekker te varen en daarna gezellig te gaan borrelen en barbeque'n moet wel dan weten dat iedereen komt voor de hoeveelheid vlees en drank groetjes hans (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Top Hans Ik neem wel ranja mee voor Markie... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bossy
|
hey hans leuk idee man
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zijn er mensen die naar Andijk gaan vandaag? het lijkt redelijk te waaien ...maar de voorspelling is niet zo goed ....
|
|
|
TBK
|
Zijn er mensen die naar Andijk gaan vandaag? het lijkt redelijk te waaien ...maar de voorspelling is niet zo goed ....
He Frank , ik denk dat ik zometeen naar Andijk of Enkhuizen ga, laat me even weten of jij ook die kant opgaat. tel 06 21558752
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Goed idee Hans, ben er zeker bij! Het lijkt nu ook wel te waaien, schijnt ook steeds ietsje harder te worden. Tijd om mijn nieuwe boardje uittetesten!! Zijn er nog meer mensen die vanmiddag naar Wijk toe gaan?
|
|
|
zwafra
|
.... frank (TBK) ik heb je bericht net pas gelezen, ik ben even op Edam geweest ,maar het was niets er kwamen er net een paar kiters van het water af ,maar het waaide net te kort ongeveer 10-12 knp ...dan maar hopen dat het morgen wat wordt .
|
|
|
Molliebollie
|
Hier in Amstelveen (op 9 hoog) waait het van de planeten hoor!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
IK KOM OOK!!!!!!! :P Ps, maandag tegen het middag uur... Wordt het varen volgens WF... Time will tell!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat van die barbeque staat jongens wel even een datum afspreken gezellig (hangloose_kitesmiley) kom net van het meer af vanaf 5 uur tot 9 uur gevaren wat een topwind zeker 17 knopen samen met m'n waroo 16 en m'n spleene lekker gevaren nou lekker een borrel hey mark gaat het al weer wat beter ? hou je alweer alles binnen ? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
kom net van het meer af vanaf 5 uur tot 9 uur gevaren wat een topwind zeker 17 knopen Ongelofelijk, Andijk was windstil bijna zat je op canselonie ????
|
|
|
Poke
|
He Zwafra, waar stond je op Edam vandaag, aan de rechterkant of linkerkant van de haven?? ik stond op het strandje tegenover de camping daar met een gele/zwarte cabrinha, de wind was ruk en na 1,5 uur gefrusteerd op het water ben ik hem gepeerd!!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik heb ook nog 2 uurtjes heerlijk gevaren op Wijk, met de 9m Waroo en de nieuwe North rocketfish 5'4. Zeker lekker boardje, veel golven gepakt en lopen oefenen met golfrijden. De wind was net even te offshore om lekker te golfrijden, maar wel een lekker middagje gehad!
|
|
|
Idefixe
|
vandaag de hele dag op Andijk geweest. Voor mijn 95 kg was er gewoon net ff te weinig. De Duitse ( flysurfer) top was er wel aanwezig. Heb mooie dingen gezien. De lichtgewichten van ons clubje hebben vandaag lekker gevaren. 19.00 uur opruimen en jawel hoor: alles opgeruimd = een lekker windje. Eerst maar ff bij de plaatselijke Kababboer wat gegeten ( was overigens GOED eten) en daarna nog maar ff de wind gecheckt. Jawel , alles weer uit de auto en het water op. Tot 22.00 uur gevaren. Op het binnenmeertje aan/uit windje en "buiten"een lekkere 17 knp. Sessie nr 40 van dit jaar zit er op!!
|
|
|
Molliebollie
|
vandaag de hele dag op Andijk geweest. Voor mijn 95 kg was er gewoon net ff te weinig. De Duitse ( flysurfer) top was er wel aanwezig. Heb mooie dingen gezien. De lichtgewichten van ons clubje hebben vandaag lekker gevaren. 19.00 uur opruimen en jawel hoor: alles opgeruimd = een lekker windje. Eerst maar ff bij de plaatselijke Kababboer wat gegeten ( was overigens GOED eten) en daarna nog maar ff de wind gecheckt. Jawel , alles weer uit de auto en het water op. Tot 22.00 uur gevaren. Op het binnenmeertje aan/uit windje en "buiten"een lekkere 17 knp. Sessie nr 40 van dit jaar zit er op!! Is idd een lekkere kebabzaak Nouja...de kebab dan Het Dijkhuys. Lekker groot broodje Nadeel is als je het te vaak eet, dat je na een tijdje met 20 kn niet eens meer het water uit komt
|
|
|
Haring High Richardt
|
vandaag lekker gevaren. 19.00 uur opruimen en jawel hoor: alles opgeruimd = een lekker windje. Eerst maar ff bij de plaatselijke Kababboer wat gegeten ( was overigens GOED eten) en daarna nog maar ff de wind gecheckt. Jawel , alles weer uit de auto en het water op. Tot 22.00 uur gevaren. Op het binnenmeertje aan/uit windje en "buiten"een lekkere 17 knp. Sessie nr 40 van dit jaar zit er op!! Ik had om 18.00 uur de catamaranclub Andijk gebeld en die vertelde windkracht 3 en geen schuimkoppen, dus geen Andijk. Achteraf spijt dus Shit Happens
|
|
|
zwafra
|
Het ziet er voor vandaag ook al niet al te best uit ,voor morgen iets beter .. ja je moet een stukkie de zee op daar staat wind..
|
|
|
Haring High Richardt
|
He dat is de bekende site waarbij ik regelmatig voor jan L..l ergens heen heb gereden of is hij nou wel betrouwbaar ????????
|
|
|
Molliebollie
|
Voor morgen (maandag) ziet het er opeens ook niet al te best uit ... helaas ... hoop dat de voorspellingen weer terug veranderen.
|
|
|
DaanD
|
Gisteren (Andijk) was overdag net ff te kort, 's avonds werd ie wel wat meer. Zoals het er nu uitziet maandagavond en dinsdag lekker knallen. Maar nu ff leren...
|
|
|