Flyingtrunkie
|
Misschien zingen we dat ook over een paar weken hehe zou leuk zijn. Denk je? ik geloof niet in sprookjes.... Marco die kist bier niet in 1 keer leeg zuipuh he. Ik schiet al aardig op hoor, maar ze zijn nog een beetje lauw... Heb heb hem zeker nog niet in de lucht gehad zo te horen? Ik vond het al heel wat dat ik geen lijntjes meer over hield!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee ,Richard ...geen kou meer ,hopelijk wordt het volgende week wat ....hoewel de voorspellingen alweer bijgesteld zijn ..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien kunnen we de titel van het topic veranderen, Noord Holland wanneer gaan we weer kiten
|
|
|
Davidoff
Gast
|
SPOT DAT ER WOEIIII IN DE LUCHT ZIT iemand een 15-16 meter?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Misschien morgen even een laf rakje varen op ijmuiden of Wijk .Hopenlijk staat er een 8 m/s vanaf de middag.Even het gevoel weer terug krijgen
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik dacht ik maak nog even een sprongetje voordat er gevoetbald wordt.. maar WAAAAR IS DE WOOEEEIIIIIIIIIIII ? dat bedoel ik dus.......
|
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
iemand vanaaf nog naar andiek??
|
|
|
|
zwafra
|
Het is nu de moeite niet waard het waait nauwelijks .....maar misschien woensdag weer eens naar schellinkhout....
|
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Het WAAIT .. .het lijkt hier in Purmerend aardig te waaien (w-n/w)... Heb voor vandaag geen tijd ,maar morgen ben ik om 15.00uur op Andijk...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen eindelijk s'hout??? Ben ook hele dag vrij! Met Nw naar Schelwoudie ?????????????
|
|
|
zwafra
|
Morgen eindelijk s'hout??? Ben ook hele dag vrij! Met Nw naar Schelwoudie ????????????? Het is nu een beetje twijfelachtig Richard..de wind is West-Noord/West dan is het eigenlijk nergens echt lekker ,(behalve op zee), maar morgen (woensdag) zou de wind Noord/West worden en dan is volgens mij Andijk een goede optie ....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Morgen eindelijk s'hout??? Ben ook hele dag vrij! Met Nw naar Schelwoudie ????????????? morgenochtend ff aankijken wat ie precies doet....
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen net niet denk(maar je weet nooit),ik richt mijn pijlen op donderdag Ga wel even op ijmuiden kijken morgen.5 bft verwacht aan zee
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie gaat er donderdag en waar wordt er gevaren
|
|
|