PeeWee
|
Gisteren was het weer eens raak, toch met WNW op S'hout in mijn eentje. Draait de wind meer naar N en gedaan met de pret, wat een baggerwindrichting op Schell (NW dus). Later op Andijk wel kunnen varen maar ook daar is NW niet geweldig. Gewoon een schijt richting dus.
Vandaag de hele dag vrij.
Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben.
|
|
|
Langbeest
|
Ik ga naar.......weet niet waar is iedereen?????
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Als ik vanmiddag vrij kan krijgen en het blijft noordwesten wind dan wordt het IJmuiden. Wordt het weer west zoals vnochtend vroeg dan kies ik denk ik voor de bunker. De wind is overigens sinds vanochtend 07.00 uur wat ingekakt. Het was W 5, nu NW 4. Ik blijf het volgen. Vandaag is het wel mooi weer, morgen gaat het regenen.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Gisteren was het weer eens raak, toch met WNW op S'hout in mijn eentje. Draait de wind meer naar N en gedaan met de pret, wat een baggerwindrichting op Schell (NW dus). Later op Andijk wel kunnen varen maar ook daar is NW niet geweldig. Gewoon een schijt richting dus.
Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben.
Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben. NW is op zee Ijmuiden en ZW is wijk aan zee voor de meest ideale vaarrichting (volgens de kenners) Ik ga dus naar Ijmuiden hoe laat gaan jullie erheen ?????
|
|
|
Langbeest
|
Het zal weinig indruk maken maar ik ga tegen een uur of 11 en het maakt mij niet uit waar. Ik woon er ongeveer naast Wijk/IJmuiden
|
|
|
PeeWee
|
Volgens Richard IjmuidenIk denk dat ijmuiden goed is. uurtje of 11?
Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben. NW is op zee Ijmuiden en ZW is wijk aan zee voor de meest ideale vaarrichting (volgens de kenners) Ik ga dus naar Ijmuiden hoe laat gaan jullie erheen ????? Marco en Richard zie jullie om uurtje of 11 bij Ijmuiden!?
|
|
|
kitaholic
|
11 uur ijmuiden lijkt mij een prima optie!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben. NW is op zee Ijmuiden en ZW is wijk aan zee voor de meest ideale vaarrichting (volgens de kenners) Ik ga dus naar Ijmuiden hoe laat gaan jullie erheen ????? Marco en Richard zie jullie om uurtje of 11 bij Ijmuiden!? ben daar nog nooit geweest; hoe moet ik daar komen? En moet daar parkeergeld betaald worden?
|
|
|
PeeWee
|
Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben. NW is op zee Ijmuiden en ZW is wijk aan zee voor de meest ideale vaarrichting (volgens de kenners) Ik ga dus naar Ijmuiden hoe laat gaan jullie erheen ????? Marco en Richard zie jullie om uurtje of 11 bij Ijmuiden!? ben daar nog nooit geweest; hoe moet ik daar komen? En moet daar parkeergeld betaald worden? Ik ben ook nog niet in Ijmuiden geweest, maar Hanglos heeft een mooi spot overzicht waar je antwoord op je vragen kan vinden. See joe
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Peter, zullen we naar de bunker gaan? ben ook de hele dag vrij... uhhh, uurtje of 11? Gaan er nog mensen naar zee en hoe laat? Ik heb namelijk geen zin om weer zo'n bagger WNW-NW wind te hebben. NW is op zee Ijmuiden en ZW is wijk aan zee voor de meest ideale vaarrichting (volgens de kenners) Ik ga dus naar Ijmuiden hoe laat gaan jullie erheen ????? Marco en Richard zie jullie om uurtje of 11 bij Ijmuiden!? ben daar nog nooit geweest; hoe moet ik daar komen? En moet daar parkeergeld betaald worden? Ik ben ook nog niet in Ijmuiden geweest, maar Hanglos heeft een mooi spot overzicht waar je antwoord op je vragen kan vinden. See joe dat zal ik net ook al...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga ff naar routenet.nl en plan een route naar de seaport marina. kennemerboulevard heet de straat. Kan niet missen.
Dit weekend nog wel dik betaald parkeren , na 1 nov. iets goedkoper.
Er is ook een spot iets verder van de pier, kom er zelf nooit, Ijmuiderslag heet het.
suc6
edit:Toeter ff voor Toontje als je die kant op rijdt.
|
|
|
Haring High Richardt
|
ben daar nog nooit geweest; hoe moet ik daar komen? En moet daar parkeergeld betaald worden We kunnen ook samen rijden ondanks dat je nog op mijn zwarte lijst sta scheelt weer in de parkeerkosten van 6 euro,s geloof ik Gaan we wel met mijn bussie daar kan meer in Ik stuur je wel ff mijn tel nummer met een pb
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wil morgen, donderdag, best naar IJmuiden gaan maar hoe kom ik daar (straat) en wat zijn de regels (parkeer en waar te varen) Kom vanuit de polder
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ben er waarschijnlijk morgenmiddag ook!
De schimmel mag weer van stal!
|
|
|