Was zalig op IJmuiden, lekker met een big smile met de 9 m2... lekker rustig met een mannetje of 8 .. zalig .. herman wordt ook al een echte zeebink... gezelligheid
Yep, was topperdetop met de 9m . Kan ook de achterkant van een golf als schans gebruiken . Ging lekkerrrr. Peter gaat volgend jaar meedoen met de megaloop challenge!! Loopt hem al aardig laag gozer Kortom was weer een heerlijk en gezellig kite middagje
Gister compleet bevroren op Schellinkhout, hoog tijd voor schoentjes. Toevallig nog mensen tips voor een ZZW wind in schellinkhout? Kun je dan bijvoorbeeld beter achterin beginnen als hoogte lopen nog niet zo lukt? Of vaar ik dan iedereen in de weg?
@ waterragger,sowieso ruimte creëren voor jezelf ,dus idd naar achter gaan.Mocht het dan fout gaan dan heb je genoeg ruimte om eventueel te herstellen.We zijn allemaal ooit begonnen dus dat is jammer dan als je iemand in de weg vaart…moet gewoon rekening meegehouden worden door de schelling pro's..
Anyway ,donderdag veel woei,ik zie weer een mooie sessie op Ijmuiden ontstaan
Kan best zijn Ries. Rene Micoch heb ik ook al in de gang zien lopen. En ik was afgelopen week in Cannes zuid Frankrijk en zag daar een goot aanplakbiljet voor de bios staan met daarop een zingende Amsterdammer. Volgers kenners was dit "de Beun" Ook zag ik een filmpje van een ouwe grijze duif die een beachstart maakte.
week in Cannes zuid Frankrijk en zag dag een goot aanplakbiljet voor de bios staan met daarop een zingende Amsterdammer. Volgern kenners was dit "de Beun
"
Heeft wel een van de hoofdrollen bij de beachstart , hier is hij zich aan het voorbereiden
Kan best zijn Ries. Rene Micoch heb ik ook al in de gang zien lopen. En ik was afgelopen week in Cannes zuid Frankrijk en zag daar een goot aanplakbiljet voor de bios staan met daarop een zingende Amsterdammer. Volgers kenners was dit "de Beun" Ook zag ik een filmpje van een ouwe grijze duif die een beachstart maakte.
nkv lid - droogpakkie powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
We dachten al dat je het niet zou aankunnen mee te gaan met ons Bas. Daarom hebben we de volgende trip maar precies in die week van jouw beurs gepland. We wilden eerst een paar weken later gaan, maar vonden het ook zo sneu dat je dan allemaal excuses zou moeten verzinnen om niet mee te gaan. Wanneer is de beurs in 2015, want dan plannen we die trip ook weer in die week??? Wij hebben soms ook weleens moeite met het gedrag van Hans hoor. Hij kan zich gewoon niet gedragen op vakantie