Haring High Richardt
|
PS wie is die kite-chick vanaf 8:46 Je bedoel deze op de foto, ?? dat is Paula uit tjechie die daar aan het trainen was voor de PKRA leuke meid en op nog geen meter afstand stond ze op een gegeven moment voor me en ze lachte naar me, ongelofelijk maar waar
http://vimeo.com/107561537
|
|
|
PeeWee
|
Wie moet er nou niet om jou lachen Ik zeg 30 graden en surfschoentjes, need I say more See joes
|
|
|
|
KiteOngoing
|
Waarom staat Pino eigenlijk zo weinig op deze movie. Volgens mij heeft hij alleen met zijn mobieltje lopen klooien.
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
De hele week op schell volgende week werk er een kwartiertje vandaan dus lekker op tijd daar
|
|
|
KiteFEEL
|
2 topdagen gehad op Wijk aan Zee. Lekker een knoopje of 16/17. Wat een meevallers:)!
|
|
|
|
Langbeest
|
Leuk Peter, ben erg benieuwd.
|
|
|
Giertje
|
Top Peter hier had ik bij willen zijn. Wanneer kunnen we je board bewonderen?
|
|
|
FlyingHigh
|
Had ik ook wel willen zien , die bouw. Wel te gek om je eigen boardje vorm gegeven te zien worden hoor Hoop dat je er veel en vooral lang plezier van zult hebben
|
|
|
Big Vin
|
Zit daar nog glasvezel om?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zaterdag maar eens een dagje slap ouwehoeren en niet kiten op Schellie. Wind is zo'n 10-15kn dus perfect!
|
|
|
@LaurenS
|
Later in de middag 15-20,beterrr
|
|
|
|
Peter G
|
Weet iemand of je nog mag varen bij Kornwerderzand na 1 okt ?
|
|
|
@LaurenS
|
Weet iemand of je nog mag varen bij Kornwerderzand na 1 okt ?
ff googelen zegt NEE toegestaan tot 1 okt ,morgen maar ff Edam of zo onveilig maken met ZZO
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij is Edam morgen niet de beste optie...met Z/ZO het het daar licht aflandig.. Op Schellinkhout is het volgens mij beter te doen (zeker wat verder op het water) Maar ik kijk morgen wel even...er wordt toch al niet teveel wind voorspeld.
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker rustig dus ,,beter dan met 20.000 man op Schell tegen de dijk ....kijk morgen wel ff idd.En wat zijn dat voor kleurplaten ,snap er geen snars van
|
|
|
|
|
sophiedepie
Geen avatar
|
Hey People, gaat er morgen iemandn aar schel..? Ik zou graag meerijden vanuit Amsterdam. Let me know
Groetjes, Sophie
|
|
|