|
Haring High Richardt
|
En wat zijn dat voor kleurplaten Huh ,snap er geen snars van ThumpDown Ik leg het nog een keer uit !!!!!!!!!!!!!!! Groen is slap ouwe takke bosse Geel is zijken Bruin is Schijten Rood= Code roodt thuis bloife Rose = is een kurk in je kondt Is dat nou zo moeilijk om te onthouwe ?????? Goed bezig Frank (zwaf) ik ben er weer heel blij mee
|
|
|
|
thelastV8
|
Morgen eerst langs vanderbergsurf om nieuwe spulletjes op te halen jihoeeeee, en dan ff kijken bij schellie met het 15 meter matras.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Secret spot is monnikendam ger of niet
Kansloos ,als we dat gaan vertellen kan de ''secret'' spot ook wel in de ban
|
|
|
|
|
|
sophiedepie
Geen avatar
|
Het mensen- any kans dat ik nog ff met iemand kan mee rijden? vertrekt een van jullie uit amsterdam? ik zou t waarderen! Groet
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@sophiedepie ik wil eignelijk zo ook wel gaan heb alleen een 9meter, en ik woon in west bij jan van galen. ik moet alleen nog ff in bad .
|
|
|
DM2008
|
Dat was dus 3 keer niks . Paar uur in de zon dan wel weer lekker en gezellig.
|
|
|
|
sophiedepie
Geen avatar
|
Zo... lekker twee uurtjes bijgebruind op schelling inderdaad. Beetje jammer van die wind alleen..
Voor dinsdag ziet er goed uit trouwens zie ik op de windguru- 28 knoopjes.
|
|
|
@LaurenS
|
Topdaggie gehad op schell, vol gepowered met de 11 meter Etsj, wat een topkite is dat toch ...of zijn het toch de skilzzzz
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wij waren met een groepje een stukje downwind van Schel,paar keer wat rakjes met de 15 gevaren maar verder was het niks.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gaan we dinsdag los rich ken ik nou eindelijk in hollanda gaan loepen ? word wel tijd na al die windloze dagen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mot jij niet an die arbeit dinsdag, hans? Ik ga dinsdag ook weer eens ff lekker lossssss al een paar weken zin an!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
filmpie is nog nie af bijna 75 gb duurt wel effe avond vullende movie ben al genomineerd voor het gouden koetje hey herman mot wel werken maar stop gewoon wat eerder kan ik nog net een paar uur loepen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA
|
|
|