richard
|
Zou dit 'em zijn, de winnende ??
|
|
|
richard
|
edit: JAHAHAHAHAJAAAA GEFELICITEERD KITEHIGH met het bereiken van 1.000 pagina's met posts op het Rotterdam Forum
|
|
|
Mr the Emperor
|
begint met een F en eindigt op een S.
????????
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
wat zijn die neuzen uit 020 stil!!! wij Rotterdammers zijn gewoon rete goed, en communicatiefvaardig
|
|
|
d@ni
|
Nu 7.9m/s op hoek
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
fok zeg,, ik was net op Brouwersdam en daar stond toch echt goeie wind!!!!!!!!Ik zei toch, met dit weertype gaat s'Middags de knop op 'aan" was ff wezen zwemmen in zwembad van Centerparcs met kids en daarna ff om het hoekie gekeken. heel veel schuimkoppen en toch zeker 18-19 knoop. gasten met 12 mtr goed gepowered aan te varen! und auch etwas braatwursten met grose flysurfers von 150 m2. Morgen middag dus zekerrrrrrrrr naar het strand, denk Brouwersdam maar , was niet eens druk maar de wind komt daar wel clean en constant over zee aan.
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
niks nu te laat om te gaan moet nog een uur rijden. Zo het morgen wat zijn?
|
|
|
Spoon
|
Wat ziet mijn oog nou ?? Zowaar een dikke 13 knopen zondag !! Ik wil er niet weer over beginnen maarreh het begint met een F en eindigt op een S. IK WEET HET!!! IK WEET HET!!! Fuckyous! nee man die kites zijn echt master Gister op de dam was er een buggier bezig met 8 a 10 knopen :S.. Nou weet ik wel dat je voor buggien minder wind nodig hebt maar toch is het best een prestatie op zich!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
edit: JAHAHAHAHAJAAAA GEFELICITEERD KITEHIGH met het bereiken van 1.000 pagina's met posts op het Rotterdam Forum ik heb ze net even doorgelezen maar er staat niet bijster veel in...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nu idd geen verkeerde wind, maar nog net te weinig...
KNMI geeft wel hoop voor morgen: De noordoostenwind neemt geleidelijk in kracht toe en wordt boven land overwegend matig, kracht 4. Langs de kust en op het IJsselmeer wordt de wind vrij krachtig, kracht 5.
Helaas is het morgen halverwege de middag hoogwater...maar ga denk ik toch Ouddorp proberen als het minstens 17 knopen is.
|
|
|
remcokite
|
This nu 9,6 met vlagen van 11.6 m/s !!!
flikk.....
|
|
|
Mr the Emperor
|
fok zeg,, ik was net op Brouwersdam en daar stond toch echt goeie wind!!!!!!!!
Ik zei toch, met dit weertype gaat s'Middags de knop op 'aan"
Wou dat ik naar je geluisterd had Ron..... Vanmiddag even met een bootje op de nieuwe waterweg, zelf nog even buitengaats gegaan. Maar pfhhhhh wat een wind. Was eigelijk niet leuk meer. Ook nog 2x van het water geplukt door de havenpolitie. Had beter lekker onder mijn vliegert kunnen hangen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jongens, morgen niks anders doen. gewoon buiten spelen met doekjes. Ouddorp of brouwersdam wind uit N of NNO
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Noi, als het morgen net zo wordt als nu....staat gewoon 20 knopen!!! Hebben vast nog een flink aantal mensen een erg leuke avond!
|
|
|
|
D@VE
|
Als het morgen waait, nee, Het gaat morgen waaien en ik wil het water op, ga ook of naar br. dam of ouddorp.
moet het echter zonder vijfde lijn doen. Nu heb ik een vegas met bar uit 2008. ik was van plan m'n leash boven m'n Chickenloop te bevestigen, of is er mischien een betere plek waaraan ik hem vast kan maken (moet natuurlijk wel met bar te maken hebben)
|
|
|
|
hans
|
ik hoop morgen ook te gaan en zit te denken aan oudorp , maar ben daar nog nooit geweest, weet iemand daar de kite zone
|
|
|
d@ni
|
Net terug van playa (had geen zin om naar ouddorp te gaan) tot 18.30 gevaren. WAS HEERLIJK!!! Kon echt goed gepowered varen met de 10. Wel zoals altijd op playa met N was de wind soms ff weg, maar niet meer dan een paar sec. Alleen als je in de lucht hangt komt dat nie zo goed uit. @ Jesse : Sorry dude, maar het kwam ff niet uit om je op te pikken, we houden contact voor the next time.
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@D@ni Maaaakt niks uit voor deze keer, heb HEEEEERLIJK kunnen varen op Bdam. Lekker ziekelijk gebowerd, raileys en sbends er uiit gegooit. Lopen was niet zo relaxed met de 11, Maar robbepop had egt ng paar mooie backroll kiteloops gemaakt, durf ze niet na te doen. en daniel, dat was dus me lift Wij gokte het er ook op dat het ging waaien toen er ng maar in de stoot 8kn stond. Was egt top dagje, weinig mensen op Bdam en blauw hemel.... Crazy Kevin was er ook weer, vaarde zelfs met de 9, deed weer gekke dingen, handpasjes etc.
|
|
|