rich@rd
|
wanneer gaat die echt aan joh pff
|
|
|
d@ni
|
Rond 12 uur volgens meetadviesdienst...
|
|
|
d@ni
|
Hij is aan.
|
|
|
rich@rd
|
ik gaat nu rijden!!!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Goh..wat fijn dat de windsites en KH meteen worden geopened als ik de pc aan zet...had anders deze dag gemist denk ik...
Ga zo ook maar eens op pad dan! Tot straks op de Playa!
|
|
|
Dennuzzz
|
Hij trekt lekker aan:O
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
playa was goed, alleen wel druk.... Edje, dat wijfie was lekker in haar element met bodydraggen....ze vergat alles om haar heen. Ik zat net ff bij te komen na een mislukte handle pass, ik was wat dizzy dus had haar ook te laat gezien.... sorry gabber..
|
|
|
rich@rd
|
ik wil niks horen jongens!
die blonde dame met die torch, bedankt voor t helpen!
2x ja
|
|
|
R.B.
|
Hij was zeker lekker. Eindelijk weer is wat lekkere loops getrokken. Op het laatst alleen wel erg druk voorin.
|
|
|
ROBST3R
|
Hij was best goed! Alleen veels te druk!
|
|
|
Yoram
|
Was weer lekker, iemand een idee wat er precies was gebeurd? Zag rond 14hr brandweer en rond 1730hr...
|
|
|
|
Yoram
|
Aha, eerste keer was het dus een paardrijdster, maar tweede keer rond 1730hr ging het om een surfer!!!
|
|
|
|
guido
|
Die tweede keer dat de brandweer kwam was idd een kitesurfer. Hij was verkeerd terecht gekomen en had zoals het er naar uit zag zijn rechter enkel gebroken.
|
|
|
Ed.
|
Ron, ook mijn excuus man, was ook slordig van me. gelukkig beter afgelopen dan de rest van de kiteknuffels die ik vandaag gezien heb.. je was wel lekker bezig vanmiddag Jammer dat ik vandaag mijn kite niet meer op kon gooien.. is er iemand die morgenochtend wil downwinderen!? of half 9 playa?
|
|
|
Yoram
|
Speciaal vroeg opgestaan voor deze wind en wat zie ik, ik zie wind nu 4:17hr mensen die nu nog gaan beunen? Haha eindelijk klaar met wat achterstallig werk ga nu me bedje maar is opzoeken hopelijk morgenmiddag fit genoeg om te kiten.
|
|
|
CCaptain
|
M'n nieuwe bar is binnen... Vanmiddag @ autoplaya met Martain en GT
|
|
|
JB - On The Edge
|
Zeg gasten...het was dan wel druk zondag...maar als je gewoon ff 100 meter verder doorloopt...niks aan het handje! Kwam daar later alleen Hijo tegen die ook slim genoeg was....
Dus volgende keer: Doorlopen! Zie jullie daar!
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
haha Jochem ik moet er dan wel bij vertellen dat ik die kant meestal zoek alleen wel varend en niet met de benenwagen....
Wanneer gaan we weer???
|
|
|
JB - On The Edge
|
Ja, dat kan ook...ik was ook een heel eind upwind gegaan eerst...moest bij terugkeer enorm zoeken naar mn tas...
Ik ben haast direct vertrokken toen ik jou zag (niet van schrik..)...had nog een afspraak in Rdam...en niet echt een wereldsessie... Voorlopig ff niks vrees ik...
|
|
|
|
rocket man
|
heb er vannavond nog een lekkere 'ick doe het licht uit' sessie gehad.
|
|
|