|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
moofdam was iig om snel te vergeten. giga klotsbak en oosterburen die er uitzien als "Barbie und Ken gehen Pfliegerbretten" aankleedpoppen. 80% bakt er niks van en staat 100% in de weg.
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
pfff wat een golven op oldcity beach en onwijs vlakke stukken tussendoor...........mega sessie !!!!!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik noem geen namen maar daar had ik ook heen gewild: Culturebooi & Jesse, volgende keer rij ik gewoon naar Old Village als het weer N is.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
leuk, mijn kite is letterlijk opgegeten door een dikke bak en weg was ie:( nu toch maar eindelijk eens aan nieuw materiaal
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
MIjn hemel, wat een bakken! En dan nog vol aanlandig op de Noordzee Ik heb ze nog nooit zo hoog gezien, en wat een klotsbak ver uit! Wind was heel vlagerig en veranderlijk. Duidelijk onder invloed van de buienactiviteit. Weer een sessie dat je zeker weet dat je leeft, wat een muren van water. De zee leek wel te koken op sommige punten: opborrelende poelen en alles helemaal wit van het schuim. Was ff lekker 3 uurtjes aankloten en 5 keer gespoeld worden. @ Lauw: leuk je weer eens te zien carriere-maker Balen van je spullen...
|
|
|
thomasr
|
@ evan, ik heb hem hoor die 16 x4 : ) met 2007 naish safety erop ; )
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Rudo,
Door sessies zoals vandaag waardeer je de andere sessies des te meer, je mag jesse en mij dus dankbaar zijn. Maar ga de volgende keer graag mee, wat een klotsbak, vlagen en jawel Duitsers. Op zich is dat laatste niet zo erg, maar ja 99% zijn prutspoppen, Bdam is geen Catwalk!!!!!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@Rudo etc: Hahaha, hoelaat waren jullie op de dam dan? Met laag een klotsbak en met het enorme springtij van vandaag word het te hoog zodat je alweer klots hebt.
Ouddorp of vrouwenpolder waren de betere keuzes vandaag, maar die ^%$#&^% buien mogen ze weglaten. Aan-uit wind, koppijn van de slagregen. Leuk hoor Achja, weer lekker gestampt met 8m en zo'n enorme loop getrokken dat ik het daarna maar even bij sprongetjes hield. Loop wel geland, maar een kite die 3sec voor je neus stilhangt terwijl je t gevoel hebt erbovenuit te vliegen moest ik even van bijkomen.
@thomas: ochjee, is het dan zover. Nee joh, laat die dagen met 14kn maar weer losbarsten. Stabiele wind met een sleurbak is zooo lekker op zijn tijd.
@Laurens: Balen man, nu moet je wel aan de Torch.
|
|
|
rocket man
|
Klotsbakken? jongens kijk es naar buiten, de maan schijnt door de bomen -> springtij ook WG pro gaf 3.5m golfhoogte aan. Makkelijk lullen voor mij want ik ben niet gegaan.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
duuitsersdam was gezellig, heb maar mee gedaan met duitser zijn, met mijn muts op, was lekker warm.
springtij was lekker, bijna iedereen in t poeltje en ik dus maar de golven in. waren bakken!!!
iemand zijn bar verloren op brouwesdam de 25e?
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ouddorp was echt gruwelijk vandaag.. eerst 10m en tt.. snel 7m pompen toen de wind losging.. eerst met golfboardje en daarna genoeg power voor tt.. alles gehad vandaag! de poel was te dik en op het noordelijkste puntje een mooi plekkie gevonden waar de golven erg mooi liepen, left en righthanders om een mui heen. wat een dag. @Evan dat moet echt het moment van de maand geweest zijn! had vandaag ook graag een 8m gehad, 7m was net een tikkie te weinig Martijn gaat binnenkort een nieuwe kite kopen.. en ik weet welke.. hij heeft er vanmiddag alles voor gedaan om hem te mogen proberen (precies toen de wind dik aanging dat dan weer wel) Martijn ging dus nog achter een loopende kite aan, 30 meter in 2 sec, en Ivy die zn powerlijnen breekt met terugsturen voor de landing.. gelukkig geen lichamelijke schade's
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Een dagje om niet te vergeten idd Heb nog wat "zen" loops kunnen draaien, maar in die bakken van vanmiddag wil je je kite koste wat het kost niet droppen... Morgen misschien kans op wind...
|
|
|
Ed.
|
Dat je bij je landing alleen 'ssshhhhh' hoort had er ook 1tje, kwam precies op spiegelglad stukje water neer, heerlijk morgen moet je er vroeg bij zijn ben ik bang, maar voor komende week zie ik de eerste paarse kleurtjes alweer aankomen
|
|
|
Ed.
|
Forget about it jullie kunnen weer lekker terug je bed in - 10 knopen
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Brouwersdam ging gisteren nog prima toen het laag water was, om een uur of 9:00, daarna werden de buren wakker en begon het klotsen. Ik vond die vent met handschoenen, cap op z'n hoofd en blote benen echt fantastisch op te zien.
|
|
|
Dennuzzz
|
Whaaa, Erik, had die een shorty aan:O?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
deze week al bijna 10 droogpakken op het water gezien. gaat toch te ver.
|
|
|
Ed.
|
tis dat mn les werd afgezegd, droogpak lag al klaar:p lekkerrr warrum
maar met varen moet ik er nog niet aan denken nee.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@michiel, was idd weer eens goed bij te praten. Hopelijk deze winter weer eens wat vaker samen kiten
@evan, 7m of 6m torch...hmm denk toch de 7m. Gaat even aanpassen worden, mjah de fuel is ook al 3 jaar lang het zelfde gebleven..kan dan wel eens wat anders gaan proberen. Ook nog nieuwe wetsuit kopen.. wordt een dure maand.ghehe
|
|
|
|
Ed.
|
nog 2 knoopies erbij en je kan lekker varen.. voor niks les afgezegd :/ nu 13 tot 17 kn op ouddorp
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
ja lijkt me lastig met lessen ja, soms gaat tie uit, soms gaat tie aan.
heb gister een rhino 12 uit 2006 gekocht, dus misschien met mn 65 kg
|
|
|