Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
downwinder was dik.. zomaar een hoop extra wind uit de hoge hoed! dankjewel neptunes, goed begin van een mooie week:)
Zijn morgen rond 13u ouddorp, bij de strandstoel, see ya
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Hoeveel knopen was het eigenlijk op autoplaya? Toch wel meer dan de 18 die mijn windfinder aangaf?
Iemand iets gemeten?
Gr.
|
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Is het nog te doen zonder schoenen?
Ja het is nog goed te doen zonder schoentjes hoor;) Kan ik btw nog met iemand mee morgen met wat tol vanuit zwijndrecht?
|
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
@ Yoram, ik denk na mijn werk di 19-10 autoplaya 18.00-18.30u aankomst, als het niet te hard regent. Nog meer volk? Thomas
|
|
|
DENNS
|
FAACKK wat is het water koud zegg...
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Tniers, hoop dat je snel je kite op kan laten, kan je toch nog even 5 minuten meepakken. Zonsondergang is vandaag om 18:40.
Gisteren @ ouddorp, heerlijk vermaakt en voor de buien weer in de auto Vandaag brouwersdam rond de klok van 11:00, hoop dat de pool wat wordt.
Wie gaan er morgen nog kiten, heb vanaf 12:00 de tijd!!!!!
|
|
|
El Banditos
|
Ben helaas kiteloos op het moment en wacht op mijn nieuwe set C4'tjes!!! Wel balen dat ik vorige week nog op het warme water van cumbuco stond en nu terug ben en niet eens het water op kan .
|
|
|
brian
|
Laat maar hoef vandaag niet meer te kiten, er kwam iets tussen.
|
|
|
thomasr
|
Brian geen idee man ik vaar niet meer voorlopig iig... niksblessures.
Dat vliegtuigje heeft trouwens een boete gekregen he, w t f
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Brian geen idee man ik vaar niet meer voorlopig iig... niksblessures.
Dat vliegtuigje heeft trouwens een boete gekregen he, w t f
parkeermeter niet bijgevuld?
|
|
|
thomasr
|
Hahahahaha nee, één of andere vagen reden dat het voorkomen had kunnen worden ofzo geloof ik...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
zou vast meer zijn als pakeerboete a 60 euro!
denk dat je van die boete wel een leuk wetsuite kan kopen
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ouddorp was kort maar krachtig heerlijk 1.5uur kunnen knallen in de volle poel tussen de buien door met een lekker gepowerde 9m. Als het weer meezit ga ik morgen weer naar Ouddorp, met hoog water is het echt heel chill!
Wie gaat er morgen ook met hoog naar Ouddorp?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
tis maar rustig onder de harde kern......wat zouden ze aan het doen zijn? ballet of zo? wie gaat er donderdag naar de ballenbak? atmosfeer wordt dan weer beetje normaal en de wind wordt fokking stabiel, al die regen van nu zuigt. misschien polebeach? poel loopt om 1400 onder en das lekker met West.
|
|
|
JB - On The Edge
|
Ik ga morgen als het nog ff een uurtje of 2 droog wil zijn...zoals buienradar er vandaag uitziet is het niet erg fraai..
Zat te denken aan Autostrand...uurtje of 11/12. Nog iemand?
Heb mn trapeze laten naaien (want is wel garantie, maar voor die 2,50 kan ik niet eens naar Eurofun rijden, foto's zijn wel naar Mystic via Eurofun).
|
|
|
brian
|
De ballenbak, poolbeach? Waar is dat? Maar nu je toch de voorspellingen voor donderdag laat zien met wie kan ik dan voor wat tol meeliften vanuit zwijndrecht?
|
|
|
brian
|
Morgen ga ik naar B'dam wss. Hopelijk word de wind gwn even hard als maandag, dat was lekker voor mn 10. En anders gwn een dikke windkracht 7
|
|
|
martijn
|
wtf hoek van holland ging nergens over... aan uit aan uit wind, draaide steeds.. voer eerst met links uit, kwam er een buit - wind weg- bui weg- wind aan en toen voer ik met rechts uit.. en nee, ik voer niet tooside Ed, is er morgen een plekje?
|
|
|
Ed.
|
@Martijn, zitten weer met zn 3en in de swift, en wordt ook weer ouddorp want da was mooi vandaag:)
|
|
|
thomasr
|
Brian morgen(woensdag ) wordt zeker GEEN 10m vrees ik...
Als je graag wilt kiten en geen vervoer hebt is de trein naar Hoekvan Holland een goede optie maar dan moet je wel kunnen varen in dikke branding die er morgen zal zijn.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hee Martijn! is die nieuwe avatar van zaterdagochtend? mooi met regenboog en zo! Zijn er nog meer foto's? Thomas en ik hebben ons ook enorm uitgesloofd voor de camera...
|
|
|