|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
voor de mensen die vandaag willen snowkiten en gene gezeik met een boer willen hebben . ik heb een paar weilanden van een boer ter beschikking gekregen om te snowkiten in hilversum. wie er zin heeft geeft me maar een belletje 0610133337 voor de locatie. het is op de melkmeent. hoop dat er nog meer mensen komen
|
|
|
hoeksjuut
Geen avatar
|
Beste snowfreaks,
Is het mogelijk om met je kiteboard zonder vinnen nu te snowkite? alvast bedankt voor de info.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zal je wel koude voeten krijgen
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Waar ga je heen dan ? ik ga naar ijmuiden, ligt te weinig sneeuw hier.
|
|
|
Naish-Kiter
|
Waar ga je heen dan ? ik ga naar ijmuiden, ligt te weinig sneeuw hier.
nee niet te weinig 20 cm in de weilanden waar ik vandaag ben geweest. de boer vind het allemaal prima
|
|
|
|
|
remcokite
|
Lekker In de betuwe hadden we gister net niet genoeg wind :-(
|
|
|
Joystick
|
Voor morgen jammer genoeg niet veel wind voorspeld, helaas na morgen weer aan het werk. Hopelijk ligt er na 2e kerstdag nog wat sneeuw
|
|
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Morgen helaas niet, deze week eigenlijk niet meer aangezien de wind voorspellingen slecht zijn..
|
|
|
|
Matthijs?!
|
Morgen dikke 20 knopen hier in oostvoorne dus weiland of misschien autostrand en gaan met die banaan edit: gister moest morgen zijn
|
|
|
Henk
|
@ matthijs
Je hebt een pbtje
|
|
|
|
Naish-Kiter
|
hopen dat het vandaag nog wat gaat worden . zij er mensen die weer naar deze spot gaan in flevoland
|
|
|
Retard
|
Zieke foto´s wou vnadaag gaan maar 0 wind
|
|
|
Matthijs?!
|
Ja 0 wind inderdaad ze hadden 20 knopen opgegeven hier in dat mooie oostvorne dikkedulle:(
|
|
|
Retard
|
dikkedulle wordt aangepast soms?kan niet eens vrij krijgen :S wint begint net te komen ..:S
|
|
|